Ik heb behang in gedachten voor de babykamer, wit met grijze sterren heb ik ergens gezien en ik weet niet meer waar. Ik bedoel dan ook niet heel statisch naast en onder elkaar mar een soort van sterrenregen, er mag ook een glimmertje in zitten. Wie helpt mij dn weet ik waar ik kan gaan kijken. Alvast bedankt
Behang Sterren Rm | Wallpaper A Star Is Born Rivièra Maison | Abbey Lane OZ 7822 | Behang Mijn Woning webshop deze 2 kan ik vinden maar je kan ook zelf iets maken en laten afdrukken op behang (fotobehang ) maar dat is voor 1 muur te doen kwa prijs geloof ik een hele kamer is denk ik erg prijzig
Die van riviera de maison is wat ik bedoel wel jammer van de tekst erop. Ik kan eens kijken nog bij karwei laatste hadden ze het niet. Super dat jullie meekrijgen.
Wij hebben deze op 2 van de 3 muren. Vind hem erg gaaf. 013. Onszelf Stars | Zilver | 123kinderbehang
Ja Thanks dat is hem. Super. Mijn moeder was net in een behang winkel en belde welk behang het was. Super mooi ben op slag weer verliefd