Welke lamp hebben jullie op de babykamer?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door zoe1, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    Oeps, ik dacht dat ze ze in allerlei kleuren hadden. (dat leek zo..) Iets te snel gekeken. Maar als je even zoekt, moet er ergens vast wel zo'n lamp in jou kleurkeuze zijn.
    Wij hebben een zwarte, omdat onze vloer ook zwart is (meubeltjes wit en muren zachtblauw), maar gezien de foto's die je plaatste is een zachtere tint bij jullie mooier denk ik.

2. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja dat denk ik namelijk ook, zwart vind ik heel mooi maar is te hard voor op het kamertje.

Ik ga gewoon even verder neuzen!

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    wij hebben deze:

De sterren kunnen aan, de maan, en allebei. Zo leuk!:)

4. liefenklein

liefenklein Niet meer actief

Bij de Woonexpress. Laatst in de aanbieding voor 49,-

5. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Wij hebben deze. Is donkerblauw/ wit geruit en wanneer lamp aangaat komt er een uil tevoorschijn. Ik vind de lamp in het echt nog mooier/stoerder dan op de foto. Je hebt wel al een hele mooie stijl babykamer!

6. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    Als ik jullie kamerfoto's zo bekijk, dan zou ik juist geen opvallende lamp kiezen, want dan valt de rest juist mooier op. Ik zou dan ook gebruik maken van 'slim licht'. Dus dat je bijvoorbeeld een buislamp monteert boven die hangplank boven de commode. En ergens anders een strip met spotjes (met een wit doek er voor), of eventueel die vierkante gebogen lamp als plafonnière. Stel dat je uiteindelijk dat nog een lege hoek overhoud, dan kun je daar een toffe hanglamp monteren, die laag hangt en het oogt trekt maar waar je dus nooit tegenaan hoeft te lopen. Later zou je daar een tent omheen kunnen bouwen, heeft je kindje z'n eigen hutje.

7. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Ik heb niet gekeken of de lamp die wij hebben gekocht er tussen staat, dus excuses als het wel zo is:
    Wij hebben voor deze gekozen omdat we ook een rustige/landelijke kamer hebben. Bij de babypark gekocht

Deel Deze Pagina