stacaravan op 1 vd eilanden?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door zonnetjes, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    wie heeft die ervaring al eens gehad als vakantie?

2. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Is prima bevallen hoor. Het leukste is het als je caravan (of chalet zoals ze tegenwoordig vaak zeggen) vlakbij duin en strand is.
    Met een kleine is Ameland erg handig. Dan kan je voor niet al teveel geld je auto meenemen en Duinkersoord ligt tegen de duinen aan. Lopend naar Nes is het een minuut of tien.
    Vlieland is ook erg leuk. Maar kan je je auto weer niet meenemen. Wel leuke fietsroutes door het bos.

3. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    thx voor de tips, ik ga eens zoeken

4. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Texel is mijn favouriet, we komen er vaak. Ik krijg als ik dit schrijf meteen zin om de kleine in de auto te gooien en er naartoe te rijden :D .
    Handig is dat het goed bereikbaar is, er gaat minimaal ieder uur een boot vanaf Den Helder, op drukke tijden vaker. Dus je kunt je reis makkelijk aanpassen aan de waak/slaaptijden van je kind. Boten vertrekken om ieder half uur (..:30) vanaf Den Helder. En doordat je eenvoudig met de auto kunt gaan kun je alle spullen voor je baby makkelijk mee nemen. Bovendien heb je op Texel erg veel natuur en voorzieningen waardoor er altijd wel iets leuks te doen is, weer of geen weer.
    Op Texel heb ik nooit in een stacaravan gezeten, maar elders in NL wel en dat beviel uitstekend met de kleine. Nu was dat juist bij warm weer ipv in deze tijd van het jaar. Het enige wat enigsinds bezwaarlijk was dat onze kleine niet kon slapen omdat ze uit haar ritme was door het gereis en het daardoor op een brullen zette waarvan de hele camping kon meegenieten... ;)

Deel Deze Pagina