Welke laptop hebben jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Cherrylein, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
  2. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.669
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik heb ook een Acer Aspire,nooit problemen mee.

3. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Ik heb sinds twee maanden een Compaq. Super laptop, groot toetsenbord en alles zit erop en eraan. Kostte 500 euro, maar geloof dat ze dezelfde nu bij de Mediamarkt in de aanbieding hebben voor 469.

4. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Hihi, ik dacht al,ben ik de enige met een Medion..

Ben er uiterst tevreden over.
    Ik heb een behoorlijk zware (toen tenminste) want doe er ook video en foto bewerking mee e.d. En die prijzen van de bekende merken beginnen bij de 1500 euro. Vond ik toch wat veel.

Vriendje heeft een Packerd Bell, is er ook heel tevreden over. Heeft nooit wat en heeft toch behoorlijk wat te verduren. Gaat mee op klus zeg maar (en dat is dus geen kantoorbaan)

Oudste zoon heeft een Acer en vindt het een kl*teding.
    Vriendin van me HAD een Acer, hoe vaak die gerepareerd is....

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Dell, maar die hebben we gekregen van mijn schoonouders. Hoorde dat Dell normaal niet zo heel goed is dus ik zou hem zelf niet aangeschaft hebben ook al hebben we geen problemen.

Vooral geen packard bell anschaffen echt waar als je daar wat mee hebt dan heb je alleen maar problemen! Believe me. Ik heb nu mijn externe harde schijf daar in reparatie en dat kost ze al meer dan 3 maanden

6. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik heb ook een dell inspiron 1501. Prima ding nu alweer 2 jaar oud en nooit problemen ermee gehad.

7. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Wij hebben alleen maar Macs. Ikzelf een MacBook Pro en mijn vriend een Imac (en we hebben ook allebei een Iphone, haha). Ik ben er heel erg blij mee. Hij werkt perfect, (bijna) nooit gelazer mee en hij ziet er nog mooi uit ook. Wat ik met vorige pc's had (ik heb een ibm en een asus gehad) was dat ze al heel snel veel langzamer werden. En aangezien ik nogal ongeduldig van aard ben, werd ik daar helemaal gek van. Dat hebben die Macs gelukkig niet. Een ander voordeel is dat ze heel erg makkelijk zijn in gebruik. Een backup maken is een kwestie van op de knop drukken, als je hem koopt is ie helemaal geinstalleerd, alle programma's zijn supersimpel en je hebt je bestand binnen een halve seconde gevonden door de eerste letters in te tikken of tekst die in het bestand voorkomt. Ideaal!
    Ik moet wel zeggen dat het bij ons erg fijn is dat wij zelf wel handig zijn met de compu en dat wij meerdere macfreaks in de omgeving hebben. Als er wel iets is, hebben we dat ook zo opgelost. Als je dat niet hebt, kan het wel onhandig zijn, want een servicecontract met apple is heel erg prijzig.

8. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties! Ik heb nu zelf een acer aspire 7110, maar die gaat vanmiddag dus voor de 2e keer in anderhalf jaar voor reparatie voor de scharnieren. Wel gratis gelukkig. Dus wie deze klacht ook heeft, echt opsturen hoor!

9. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wij hebben een Qompac, maar geen idee welke...

10. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Wij hebben een Compac en een HP.
    Hp gaat er toch uit en dan wil ik of een Sony Vaio of een Apple (mac book)

11. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik heb zelf een Acer en van mijn werk een Dell, de Acer vind ik fijner, is kleiner en sneller.

12. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij hebben een Dell (gekregen bij onze auto) en een Compaq. Met allebei geen problemen.

13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hee, die heb ik ook (tweedehandsje, overgenomen van mijn schoonvader). Werkt prima!

Mijn vriend (ICT-er) heeft een Acer.

14. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

wij hebben er 3 :oops:
    averatec, asus, en een hp

15. Ik heb zelf een Dell en Acer allebei bij een abbo gekregen.

Maar wij verkopen het liefst een HP en neem er een Care Pack bij voor de extra garantie is wel aan te raden

16. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Ik heb gekeken naar de sony en de hp's, maar die prijzen liggen vrij hoog vind ik.. Mijn acer laptop heb ik toendertijd voor 550 gekocht geloof ik. Ik zoek een laptop in dezelfde categorie eigenlijk! Ik heb geen 1000 euro voor een laptop namelijk..

17. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Acer Aspire, nooit problemen mee.

18. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
  19. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Belinea o book 1. Ding is misschien voor twee/drie jaar, want laptops leggen vaak snel het loodje. Dit omdat je er veel mee sleept (man is IT beheerder) hij gaf me deze om lekker mee te internetten, fotoshoppen e.d!
    Hij doet het echt super goed, zit ook een cam in. Heb er nog geen 300 euro voor betaald, en hij gaat al twee jaar mee!

20. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    had eerst ook een acer aspire met grijze klep maar die scheurde na drie jaar ook op de deksel...ik heb nu net van mijn man een nieuwe laptop gekregen ook een acer aspire 8930 en die is super gaaf
    volgens de verkoper is er een partij acers geweest die scheuren in de klep omdat de scharnieren te strak zaten maar dat is nu verholpen... ik heb verder nooit klachten gehad bij mijn oude laptop...en hoop dat bij deze ook niet te krijgen :D

Deel Deze Pagina