Hallo dames, Hier ben ik weer... Vanaf september begin ik weer met school, ik ga nu deHBO doen en ben op zoek naar een makkelijke niet al te zware laptop rond de 400-500 euro. Hij moet wel genoeg RAM geheugen hebben, niet dat ik mijn laptop wil opstarten en voordat hij opgestart is de les alweer voorbij is. Heeft er iemand een tip? Of weet iemand een goed merk en waar moet ik op letten? Heb echt helemaal geen verstand van laptops..
Wij hebben een Dell Inspirion. Is een super ding, maar wel wat boven jou budget, rond de 700,--. Kijk anders eens op de site van Dell (www.dell.nl) daar kun je zelf je laptop samenstellen.
Ik kan je geen advies geven welke je wel moet kopen, maar ik kan je wel adviseren welke NIET te kopen. Koop geen ACER. :x We hebben er thuis twee en het zijn allebei waardeloze laptops. Worden snel langzaam, lopen vaak vast... echt ellende met die dingen. We hebben de nieuwste nu anderhalf jaar en die is al twee keer helemaal opnieuw geïnstalleerd door een computerdeskundige!!! Succes met het vinden van een goeie! En ik hou dit topic in de gaten voor als we zelf binnenkort een nieuwe willen kopen.
Helemaal mee eens!! Wij hadden eerst ook een Acer en da's echt een waardeloos ding. Precies om de redenen die Caromama ook noemt.
ik heb ook een acer en totaal geen problemen er mee of ermee gehad(ruim een jaar intensief gebruikt, en nu nog elke dag veel foto`s films, email etc etc) maar goed een kennis van mij heeft een computerzaak, laat hem ook uitzoeken en kiezen welke goed is, en natuurlijk voor een leuke prijs (oke deze was dan boven de 700 euro)
Caromama, klopt onze eerste laptop was ook een acer, 700 euro heeft die gekost en we hebben er 8 maanden van kunnen genieten. Liep ook steeds vast. Mermaid, bedankt voor de tip ga eens even kijken op de site! Iemand nog meer tips??
Wij hebben ook een Acer, maar dat is geen succes . Al heel snel deed ie niets meer met welke cd er ook in zat, het scherm gaat na een tijdje slap worden en dan moet je het de hele tijd ondersteunen. Zit hier dus met een laptop toetsenbord, met een gewone monitor erboven. We hebben hem denk ik 2,5 jaar, dus echt nog niet lang.
Ik had ook een Acer, was echt 10x niks. Had ik 'm op laten sturen, ter reparatie (ik had geen beeld meer, en m'n laptop was pas 4 maanden oud), door de computerwinkel. Maar toen kregen we 'm nog kapotter terug. Weer opgestuurd, gewoon weer kapot terug gekregen. En uiteindelijk was de garantieperiode voorbij (het duurde steeds superlang voordat we 'm terugkregen) en konden we 'm alleen nog laten maken als we de reparatie zelf zouden betalen. Niet gedaan uiteraard! Vriendlief heeft een hp en is daar wel heel tevreden over. Ik ben zelf ook nog op zoek naar een nieuwe.
hier een HP 6720s ook een superding. Kostte 399,00 heb hem gekocht bij www.norrod.nl (ze hebben ook winkels) Hiervoor ook 4 jaar een hp gehad, bevalt goed.
Hahaha..deze HP ook 400 euro! Bij Computerland in Groningen. Mediamarkt en Saturn vielen ons ontzettend tegen.
Ik had een packard bell maar dat kreng had altijd problemen, net nadat de garantie was verlopen kapte het scherm er ineens mee, dus nu heb ik er 2, een scherm en een toestenbord (niet zoals t hoort bij een laptop :S). Ik had m'n laptop ook voor mn HBO opleiding gekocht, maar ik vond het waardeloos om dat ding altijd mee te zeulen, terwijl er op school ook computers zijn en ik ook wel aantekeningen met pen & papier kan maken.
Ik ben helemaal apple-idolaat en heb zelf een macbook pro. Ze zijn wel duur, maar dan heb je ook wat. Namelijk nooit meer gezeik, nooit meer vastlopen en snel werken. En hij gaat tenminste een aantal jaar mee. Als je ingeschreven staat bij een onderwijsinstelling krijg je trouwens korting bij apple (5 of 10%), dus dat scheelt wat. Maar de goedkoopste is dan nog steeds wel iets van 900 euro denk ik...
Hier ook eentje bij Computerland in Groningen. Mediamarkt en Saturn vonden we de kennis niet om over naar huis te schrijven. Op de laptop staat Packard Bell, dat zal dan wel het merk zijn? Prima ding.