Shapewear

Discussie in 'De lounge' gestart door Oilell, 23 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.224
    4.456
    113
    Vrouw
    Ik had zo'n fijne shapewear broek, maar het merk bestaat niet meer. Sinds mijn keizersnee hangt mijn buik over mijn litteken, en onder een strak jurkje kan je het litteken dus "zien" zitten. Niet heel lekker voor het zelfvertrouwen. Dus ben opzoek naar een fijn merk dat de boel een beetje glad trekt :D

Heb er nu eentje van hunkemoller, maar elke keer als ik ga zitten "rolt" ie af. Previes tot onder het probleemgebieden. In tegenstelling tot de hemdjes die ik van Hema heb, die kruipen omhoog.

2. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.174
    10.705
    113
    Ik heb broekjes van Hema, en panty's van h&m. Vind allebei goed. Als ze afrollen, heb je ze niet een maat te klein?

3. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.224
    4.456
    113
    Vrouw
    Heb die van hunkemoller in de winkel gepast, bij een maat groter lubberde de taille en sloot het aan de bovenkant niet goed aan. Bij mijn buik en billen wel, maar de taille stond los van mijn huid. Dus denk dat de maat an sich wel goed is.

Mijn normale hemdjes van Hema zijn dezelfde maat als het corrigerende exemplaar. Die blijven wel goed zitten.

4. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.947
    33.614
    113
    Zeeman!

5. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Ik vind shapewear vreselijk zitten. Maar als ik daar niet naar kijk, is het enige wat bij mij werkt een body. Broekjes rollen bij mij altijd naar beneden en hemdjes rollen altijd op. Ik heb dat ook bij normaal ondergoed heel snel, dus bij mij is dat niet verrassend, het ligt aan de vorm mijn lijf waarschijnlijk. Aangezien je hetzelfde probleem ook lijkt te hebben bij meerdere merken, zou ik dus een body aanraden.

Deel Deze Pagina