Ik ben op zoek naar een goed merk led-lamp voor gelnagels. Ik heb onlangs het systeem van essence van kruidvat geprobeerd maar vond deze lamp erg klein en wel heel cheapy. Via via hoorde ik dat bij het zetten van gelnagels je moet investeren in een goede lamp. Even voor de duidelijkheid, ik zet de nagels alleen bij mezelf en mijn man (tegen nagelbijten). Wie kan mij helpen? Wat is nou een goede lamp en evt een goede website om te bestellen? Merk? Budget is ca 100-150
UV lamp bedoel je toch? Ik heb er eentje gekocht voor 50 euro online, was voor mijn gel lak nagels die ik bij mezelf zet. 150 euro is echt veel te veel joh.
Er zijn ook ledlampen, mysteriousgirl. Ledlampen hebben slechts dertig seconden nodig tegenver de volle twee minuten van uv. Persoonlijk vond ik UV fijner werken, kan niet goed uitleggen waarom. Was gewoon een gevoel. Wilde je echt een led of zocht je uv?
Ik ben eigenlijk op zoek naar led omdat dit idd veel sneller werkt. Waarom vond je uv fijner noukjetygo?
Ik heb een ledlamp en een uv-lamp. Niet alle gels harden uit onder een ledlamp. Onder de ledlamp doe ik nagels met gellack, onder de uv lamp doe ik de echte gelnagels. Ik ben erg tevreden over de producten van Metoe nails. Goede levering ook.
ik koop al mijn producten op Nail Art, Gel Nails & Nail Designs Store % SALE | nded.com. Geen ervaring met ledlamp, wel UV lamp gekocht. Ben ik tevreden over.
Nagelfabriek.nl heeft ook verschillende spullen en die hebben niet zo'n hoge verzendkosten als nded.com daar bestel ik mijn spullen maar gebruik voor kleurtje gellak ipv gel
Gellak moet je inderdaad led voor hebben. Ik heb het een keer onder een uv lamp geprobeerd maar dat werkte niet. Succes met het kiezen van een lamp! Je hoeft trouwens zeker niet de duurste te kiezen
Dan ga ik heel erg twijfelen wat ik nou heb inderdaad.. Die van mij is speciaal voor gel-nagellak, en heeft per hand maar 1 minuut nodig per laag. Maar ik denk inderdaad dat deze niet geschikt is voor acryl.
Oh god...een lamp niet goed voor acryl? Nee dat klopt, dat hardt namelijk uit aan de lucht Gebruik gewoon de lamp van de gediplomeerde nagelstyliste, BIJ en door de nagelstyliste zelf dus.....