volgende week ga ik starten met de opleiding tot doktersassistente. Vorige week mijn boeken besteld. Nu geeft de leverancier aan dat het gisteren verzonden is en dat ik van tnt een track en trace nr zal krijgen. Ik dacht dat je dit kreeg van degene die het verstuurd. Of moet ik dit inderdaad krijgen van tnt. Had namelijkde hoop dat ik het vandaag binnen zou krijgen maar heb dus nog geen code ontvangen.. Ben namelijk erg benieuwd naar de boeken
Volgens mij hoor je dat van verzender te krijgen? Hoe moet tnt het je geven haha, tegelijk met de bezorging?
Ff een flauwe opmerking; Niet toevallig buurvrouw van ts 'gefrustreerde postbezorger' ?? Dan kan het zijn dat je m morgen pas krijgt omdat je buurvrouw m niet aan wilde nemen
haha nee hoor, hier is de buurvrouw aan het werk en ben ik ongeveer de enige die thuis is Hier komt de pakketpost pas laat op de avond. Even afwachten dan maar vanavond, morgen ben ik werken dus hopelijk heb ik straks de studieboeken in huis.
Als het pakket online aangemeld is door de verzender wordt er een e-mailadres van de ontvanger ingevuld. Op deze manier wordt je door postNL via de e-mail op de hoogte gehouden van het verzendtraject. Het kan best zijn dat je vanmorgen een e-mail krijgt met de melding dat de bezorger vandaag komt tussen een bepaalde tijd.