Wat draagt jou kindje in 56?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door lijsterbes1, 18 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lijsterbes1

lijsterbes1 Bekend lid

28 feb 2013
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje gaat nu richting 56 maar vind het lastig om te kijken wat hij aanmoet. Wat doen jullie meestal? Pyjamaatje ? Setje bestaande uit broekje en truitje ? Boxpakje ? Spijkerbroekje? En in welke situatie ?

2. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.838
    3.630
    113
    Ik wisselde het af, altijd hetzelfde is ook maar saai toch? Toen hij zo klein was lette ik er wel op dat de kleertjes een beetje zacht en comfortabel waren, dus geen spijkerbroekjes of dingen met capuchonnetjes bijvoorbeeld. Ik was wel fan van pakjes uit 1 stuk, dat zag er zo lekker comfortabel uit, er verder gewoon combi's van broekje + truitje/shirtje. Overhemden enzv deed ik toen nog niet, vond ik snel propperig eruit zien.

3. Soit

Soit Niet meer actief

Hier de kleinste maatjes altijd enkel super zachte boxpakjes gehad uit 1 stuk, met voetjes. Zit heerlijk, en knuffelt fantastisch! :D

4. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon leuke kleertjes overdag en een pyjama in de nacht.:)
    Maar dat deed ik met maat 50 ook.
    Wel lekker soepele, zachte kleertjes. Maar in die kleine maatjes zijn 't toch al vaak van die hoge aaibaareidsfactor stofjes;)

5. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.616
    1.156
    113
    wij hadden ook altijd comfortabele kleertjes, geen spijkerbroekjes, en hadden 1 blouse, omdat ie zo lief stond haha:D
    ik vond box pakjes ideaal, hoef je niet hele tijd die trui naar beneden te trekken haha en lijkt me ook wel lekker warm voor de kleine!
    maar ook veel truien en joging broekjes.

hier had hij s nachts altijd de zelfde kleertjes aan als overdag, en dan s morgens schone romper en kleren aan. naar mijn idee zijn die zachte soepele kleren t zelfde als een pyama en scheelt je een omkleed ronde.

6. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Hier ook vooral zachte broekjes en truitjes, geen boxpakjes, die vond ik zelf niet zo mooi zitten bij ons meisje. Geen spijkerbroekjes, rokjes of jurkjes, ik kan me niet voorstellen dat dat lekker zit bij zo'n prutsje ;) en als ze zo klein zijn, is dat toch het voornaamste, haha!

7. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Mijn dochter zit nu in maat 56. S'nachts heb ik boxpakjes (eendelige pakjes met voeten) en overdag leggings met tuiniekjes, broekjes met shirtjes of vestjes (zonder capuchon) en soms een jurkje of een rokje. Wel alles van zachte stoffen maar heb vanaf deze maat wel echt overdag en nachtkleertjes.

En een jurkje met een maillot/legging zit volgens mij hetzelfde als een broekje en een truitje.

8. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Lekkere zachte kleertjes. Hier een dochter dus ook wel rokjes/ jurkjes.
    Als pyjamatje gebruik ik de boxpakjes met voetjes, schattig en lekker warm.

Deel Deze Pagina