Met het mooie weer in zicht (en een vakantie) is het tijd voor zomerschoenen. Nou heb ik voor mijn zoon altijd sandalen van replay en van kipling maar ik heb ook graag iets erbij waar hij zo instapt en wat handig is voor het zwembad (teva's vallen af) Tot nu toe had ik hier steeds crocs voor maar jeetje wat vind ik die dingen toch vreselijk lelijk. Nu twijfel ik om havianas te kopen.(met bandje aan de achterkant) Maar ik vraag me af of die dingen wel een beetje lopen voor die kids (zoontje is 3) Iemand hier ervaring mee?
Dochter heeft ze wel eens gehad ze vond ze fijn lopen, en handig voor in de speeltuin (je hebt hier een speeltuin met een badje met klein laagje water )
Ze was toen 5, maar zag er ook wel kleine kids op lopen Ze had er ook goede sandalen en ballerina's bij, maar deze verkoos ze toch boven de "goede stevige" schoenen
Ik had alvast Havaianas voor m'n dochtertje van 15 maanden gekocht, z sloopt er heel goed op. Ik weet alleen niet hoe ze er buiten op zal lopen
Ik heb voor mijn zoon nu 2 jaar Havanianas gekocht. Geen problemen mee gehad qua lopen en dergelijke. Voetballen ofzo is niet echt een slim idee. Daar zijn ze niet stevig genoeg voor, daarom ga ik dit jaar ook voor stoere sportsandalen van Nike. Mijn zoon is namelijk nogal een kluns .
Mijn dochter had vorige zomer ook havaianas met een bandje. Ik heb haar nooit erover gehoord dat het vervelend zat dus ze zal ze wel goed hebben gevonden. Crocs vind ik echt te lelijk voor woorden.
Hier ook gehad toen dochter zo klein was. Eerst moest ze erg wennen aan dat dingetje tussen dr tenen. Maar gezien er nauwelijks sandalen te krijgen waren in haar maat moest ze er toch aan geloven. En eenmaal over het gedoe met dat dingetje heen... wilde ze ze niet meer uit. Door dat bandje vallen ze ook niet uit. Ideaal.
Heb vorig jaar Crocs teenslippers gekocht, zijn erg goed bevallen. Lopen licht en zit een bandje achter de enkel.
je hebt ook leuke crocs he - niet alleen die standaard klompen... ze hebben erg leuke modelletjes (ik ga gelijk zelf nog ff kijken )
Ik heb voor mijn oudste wel eens teenslippers gehad van Teva, met een bandje er achter. Ze heeft ze helemaal grijs gedragen die zomer, altijd liep ze op die slippertjes! En dat bandje zakte inderdaad af, maar heb ik met een klein stikje vastgezet aan het voorste bandje en toen bleef hij wel goed zitten.
Havanianas hier vond ik top! Dochter had dat en hier aan en op vakantie. Schijnt dat sommige niet leuk vinden dat het tussen tendn moet maar hier ging het goed en het loopf idea soepel
Ik heb crocs vooe mijn dochtertje op het kdv erg handig, ze kan ze zelf aan en uit doen. Je hebt ook leukere modellen bij, heb voor haar de ballerina versie voor in de zomer. Maar crocs bij een zwembad zou ik afraden, crocs zijn erg glad bij water! Dan zou ik voor de havianas gaan.
Ik heb gister gewoon beide besteld. Kan hij zelf bepalen wanneer hij wat aan wil in de tuin en rond het zwembad. Verder komen die dingen toch niet want dan heeft hij zijn andere sandalen of gympen aan
Vorig jaar beide gekocht voor dochter van 2, zij vond de Havaianas echt niks maar de Crocs zijn favoriet!!
Hier heeft dochter allebei gehad, maar crocs met stip op nummer 1. Zou ze zelf niet aantrekken, maar bij kindjes vind ik ze echt wel schattig.