Ben heel erg benieuwd naar hoe lang de meeste vrouwen er over doen voor dat ze zwanger raken, en of het leeftijd gebonden is. Hoor vaak verhalen dat jongen vrouwen sneller zwanger raken dan wat "oudere" vrouwen, omdat de eicellen die je vanaf je geboorte al meegekregen hebt dan ook steeds ouder worden. Ben gewoon benieuwd! Liefs
27 jaar 16 rondes waarbij al 2 miskramen en mijn vriend is 30 maar van me eerste miskraam 8 rondes en bij me 2 miskraam 5 rondes
ik ben 25 en zijn nu pas bezig met de 2 e ronde mijn moeder was 3 x in ronde 1 zwanger,zegt bij mij dus niks
26 jaar: 1x 28 jaar: 1x 31 jaar: 1x 36 jaar: 12 ronde. Dus ja in mijn geval lijkt het er wel op dat leeftijd een rol speelt ? zeker weet je het nooit .
Bedankt voor al jullie reacties.. wat leuk om te lezen dat er veel vrouwen zijn die heel snel zwanger zijn geraakt!
het is inderdaad vreselijk inprincipe ben ik al 2 keer mama geworden maar sta wel met lege handen .... hopelijk brengt 2012 geluk voor ons
Ik ben 28, 14 jaar aan de pil geweest, we zijn halverwege ronde 2, dus nog even afwachten wat deze ronde brengt...