snap er niks van.

Discussion in 'Zwanger worden' started by kimmmmberly, Dec 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

Mar 9, 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    hoi dames,

pff snap er niks meer van. 13 nov voor het laatst ongesteld geweest net getest en geeft aan niet zwanger te zijn.
    heb geen enkel gevoel van ongi die er aan komt alleen wat steekjes in me buik en vorige week erg last van me borsten gehad.
    iemand die dit herkent? en wat is nu wijsheid wachten en dan opnieuw testen?.
    heb vandaag getest met de 2 voor 5 euro van de kruidvat.

2. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Ben je net gestopt met de pil? Kan misschien ontpillen zijn... Dan kan het wel vaker voorkomen dat je niet ongesteld wordt voor lange tijd.

3. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

Mar 9, 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    ik slik de pil, was (nog)niet van plan om zwanger te worden vandaar.
    daarom snap ik er ook nu even niks meer van. ongesteldheid blijft gewoon uit! en heb altijd een regelmatige cyclus gehad.

4. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    hai,

Ben je pil een keertje vergeten? Of ben je ziek geweest?
    Ik kan me wel herinneren (lang geleden) dat ik dit met de pil ook eens een keertje heb gehad.
    Kan ook stress zijn ofzo.....weet ik natuurlijk niet zeker maar probeer met je mee te denken.

Anders morgen nog eens een testje wagen en anders even de vraag bij je huisarts neerleggen misschien?

Veel succes

5. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

Sep 7, 2007
    3,945
    42
    48
    Female
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Misschien is je pil te licht? ik zou sowieso als ik jou was even een testje doen, dan kun je dat uitsluiten :)

6. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

Mar 9, 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    bedankt voor jullie reacties!

idd misschien is een bezoekje aan de huisarts wel een slim idee.

ben een halfjaar terug wel door de huisarts op een lichtere pil gezet omdat degene die ik slikte te zwaar voor mij zou zijn.(kreeg nieuwe huisarts ivm verhuizing) misschien dat een eventuele zwangerschap daar door zou kunnen komen? ben niet ziek geweest en ook niet vergeten, dus dan lijkt me dat de enige verklaring die ik heb.
    voor de rest geen stress of iets, dus denk dat ik nog maar even wacht tot maandag en anders maar weer een testje!.

7. xylina

xylina Fanatiek lid

Dec 20, 2011
    1,678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    hey kimberly,
    ik dacht ik reageer nog ff, ik slikte al jaaaaren de pil had vorig jaar en begin dit jaar ook dat me ongi soms wel 3 mnd weg bleef:( dus elke maand 2 testen maar toen het vaker voorkwam ff ha geweest die vertelde mij dat het heel normaal is als je al lang de pil slikt dat het dus gewoon een aantal maanden niet komt...
    hoop voor je dat je er ieta aan hebt.
    groetjes xylina

Share This Page