22 jaar, na 7 rondes zwanger, helaas een MA. 23 jaar, 8 rondes na MA spontaan zwanger van een tweeling. 24 jaar, mama geworden van een tweeling! 25 jaar, geen rondes Cadeautje na gescheurd condoom.. 26 jaar, inmiddels ruim 26 weken zwanger van kindje nummer 3!
Hey hey, hierzo 21 jaar eerste ronde zwanger werd een miskraam, dus nu in de 2de ronde. (hopelijk hebben we weer geluk)
ik denk dat het dus niet echt met leeftijd te maken heeft . . denk gewoon dat het net mee moet zitten??er is geen touw aan vast te knopen. .. ik ben 24 van mijn voriige was ik meteen zwanger 1e ronde en nu ben ik vanaf juni gestopt met de pil en heb ik nog niet eens een ongi gehad. . dus kan ik niet eens proberen zwanger te raken. . . wat is jouw situatie dan??lukt het niet om zwanger te raken??
26 jaar, 4e ronde raak (6 maanden ongeveer, onregelmatige cyclus na 10 jaar pil slikken). 28 jaar, 2e ronde raak (regelmatige cyclus) Nu 34 jaar, en overtijd maar gisteren negatieve test gehad. Wel een regelmatige cylcus, dus maar even afwachten.
26 jaar en ergens deze dagen begint ronde 13 (ik voel 'm aankomen.. :S) Leeftijd zegt volgens mij niet zoveel. Kwestie van 'geluk'.
30 jaar: 3e ronde raak 33 jaar: 3e ronde raak maar EUG, ronde er na gelijk weer zwanger maar EUG 34 jaar: Zit in de 6e ronde actief proberen na 2e EUG. xxx
27 jaar: ronde 2 - miskraam 27 jaar: ronde 3 na miskraam - bbz 27 jaar: ronde 1 na bbz - gezonde dochter Nu 30 en in ronde 1 voor een 2e.
hoi ik ben 21 en na het verwijderen van spiraal was ik in ronde 1 zwanger maar helaas werd het een miskraam en nu zitten we ondertussen in ronde 3 dus spannend.....
Ben 27 jaar, vriend 28 jaar. Zijn inmiddels aanbeland bij ronde 15. Maar heb ook pco, dus dat is de reden dat we zo lang bezig zijn en dus niet de leeftijd.