22 jaar; 1e ronde, veilig gevreeën 2e ronde, deels veilig gevreeën en deels zonder. 3e ronde, echt gerichte actieve ronde en zwanger...
25 jaar: eerste ronde (zelfs eerste keer seks zonder anticonceptie) 27 jaar: ongelukje, ondanks condoom zwamger geraakt. (dat zijn de betere "ongelukjes"
ik zit nu in ronde 3 met clomid. van te voren nooit een ei sprong gehad wel geoefend +- 8 maanden. wij zijn beide 22
Ik kan je vertellen dat leeftijd niks te maken heeft met de snelheid waarmee je zwanger wordt. Nu ben ik 28 en er net achter gekomen dat ik zwanger ben. We hebben hier 8 maanden over gedaan (ik was dus 27 toen we begonnen) Iemand in mij naaste omgeving was 36 toen ze begonnen aan hun eerste kindje en die was binnen 3 maanden zwanger. Het maakt dus echt niks uit wat voor leeftijd je hebt Succes
Leuk zoveel meiden reageren! @hummeltje 1 - inderdaad ik merk nu ook dat het niet aan leeftijd ligt. net een kwestie van geluk denk ik. hoop dat het snel raak is bij alle dames die zwanger wil worden! Alle zwangere, geniet van jullie zwangerschap!!
Gestopt met de pil toen ik net 29 was en na anderhalf jaar zwanger, maar ik heb PCO dus dat is niet helemaal "eerlijk"..
Ik ben 24 en zit nu in de 1e officiele ronde! Rond 23 december denk ik dat ik kan testen, dus erg spannend allemaal!
was 20, vriendlief toen ook (nu beide 21) en al 5 maanden waarvan we de laatste 2 maanden gericht zijn gaan klussen.. dus gewoon wanneer we zin hadden ronde 5, gericht is dat ronde 2.. helaas een miskraam geworden... even weg geweest en nu in ronde 2, ik weet ongeveer wanneer ik mijn vruchtbare periode heb en voel mij ei meestal.. dus hopen dat het nu weer ronde 2 mag zijn...
ik was 27 toen ik me dochter kreeg en heb er 9 rondes over gedaan ben nu 32 en zit nu in ronde 10 en denk binnen nu en 2 dagen naar ronde 11