Ik ben 25 en sinds 2 okt. gestopt met de pil en kreeg na 30 dagen mijn menstruatie al. Daarna een cyclus van 25 dagen gehad ga voor na mijn idee nu de 2e ronde in. Moet wel even eerlijk zijn ik slik metformine voor iets anders maar dit verhoogt tevens de kans op een eisprong. Daarnaast ben ik niet "echt" gestopt voor het zwanger worden maar had problemen waardoor het beter was en laten de natuur zijn gang gaan en zien wel. Ik verwacht zelf niet dat ik snel zwanger zal zijn (door overgewicht) maar hoop dat de wonderen de wereld niet uit zijn
24 jaar. en 3 gezonde kindjes.. tussen de oudste en de 2e zit wel bijna 2 jaar. (ook enkele rondes erover gedaan.) de jongste en de 2e nog geen 1,5 jaar. (dat was de 1e ronde raak)
Ik ben 22 en mijn vriend is 23.. En we zitten nu midden in ronde 9, we zijn op 1 maart gestopt met de pil!
Mijn vriend en ik zijn allebei 28, 1 november is mijn spiraaltje verwijderd. 8 december ben ik 2 dagen ongesteld geweest, verder nog niks... dus zit nu in principe in ronde 2...
Ik ben 23 en mijn man is 30. Was na 1 keer raak, waren zelf ontzettend verbaasd erover, hadden er iets langer vooruit getrokken maar zijn er superblij mee
Bij de eerste was ik 20 jaar en mijn vriend 24 en was het meteen raak, bij de tweede was ik 23 en mijn vriend 27 en heeft het 1,5 jaar geduurd om zwanger te raken.
ik ben 31 en mijn man is 37. Wij hebben 2 gezonde jongens (zie onderschrift) Tussen de oudste en de jongste heb ik een zoon verloren van 22 weken zwangerschap. 1 maand naar mijn huwelijk zwanger geworden van de oudste, van de 2e ong. 6 mnd. (doodgeboorte) en 2 maanden later van mijn jongste. Wij willen heel graag nog een kindje en daar wachten we nog steeds op. Nu op ronde 9. Raar he!!! maar misschien heeft het te maken met leeftijd.