Zouden jullie voor de buzz of de speedy kiezen en waarom? Hebben jullie misschien ook links waar je dan de hele set kunt kopen?
Wij hebben de speedy .. Omdat wij graag wandelen met de honden.. En dan voornamelijk strand, bos en heide.. De speedy heeft grote wielen en dat leek ons veel fijner
Wij hebben ook een speedy en die bevalt goed! Vin de Buzz wel mooier om te zien en een voordeel is dat de wandelwagen naar je toe kan.
Wij hebben ook de Speedy en ook om de grote wielen. De Buzz is echt een stadskinderwagen. De Speedi kan over ruiger terrein.
Ik heb een Buzz gehad, maar vond het echt een onding. Het voorwiel was heel stug en maakte overal krassen op. Het is echt een wagen waar je niet mee kan rijden over ongelijk terrein (lees ook: kleine onregelmatigheden in de bestrating). Dus als het dan een van die twee moet worden, dan maar de speedy. Al zweer ik zelf inmiddels bij de Mutsy.
wij hebben een buzz en die bevalt heel goed. we wandelen niet in het bos of strand. Buzz is handig met in- en uitklappen. ik vind hem heel wendbaar en heb nog nooit last gehad van krassen of dat hij moeilijker rijdt op 'n ongelijke stoep ofzo.
Ik heb ook de quinny buzz, hij bevalt super! Bij prenatal hebben ze nu een set in de aanbieding voor 879 euro. De buz, wandelinzet, voetenzak en maxicosi cabriofix.
wij hebben de speedi gekocht, met name vanwege dat we ook met de hond naar bos/strand etc. willen. het lijkt ons de ideale wagen!
wooow! Das nog behoorlijk prijzig! Ook al zit er een hoop bij. Bij babysuperstores, heb je de buzz nu voor 399, zit alleen behalve de bak, geen maxicosi ofzo bij, maar volgens mij kun je voor dat prijsverschil nog wel het 1 en ander kopen.. De speedi hebben ze voor 499 , met de maxicosi cabriofix erbij. ow wacht; buzz inclusief maxicosi cabriofix + voetenzakken voor wagen + maxicosi 699 wij hebben trouwens in februari de speedi gekocht, met bovenstaande aanbieding + voetenzak toen, maar die hebben we afgeslagen en een andere maxicosi daarvoor uitgezocht). Bij de mamamazzeldagen hebben we voor 32 euro een heerlijke voetenzak gekocht voor in de wandelwageninzet straks (zak: prenatalmerk)
Hoi Hoi weet je misschien waar deze actie is. Ik krijg de kinderwagen van mijn tante en nicht lief he en echt puur toevallig maar tussen 1000den babywagens vinden zij de quinny speedy papillon erg mooi. En dat was ook mijn droomwagen maar volgens mij kan je die nieuw nergens meer krijgen in een set
de papilon is alleen nog maar tweede hands verkrijgbaar. zo heb ik hem ook gekocht. supper kleuren en wij hebben ook de speedy voor het ruigen terijn. we gaan er alleen een buz bij halen voor tussen door. Want we hebben nog al een groot kindje. ze in nu een maand en al 60 cm. ze heeft dus nog maar 5 cm. en dan is de wagenzitting van de speedy te groot. en die van de buzz kleiner. dus die doen we dan voor tussen door.
Wij hebben de Buzz. Wel uit 2006 in de kleur papilon. Helemaal super die wagen al heb ik al wel het zitgedeelte laten vervangen omdat de voetensteun niet meer omhoog kon. Maar dat was gelukkig geen probleem. Maar ik rij er ook gewoon mee door de bossen en over het strand hoor.
Wij hebben de speedi, maar vind er een paar grote nadelen aan zitten: -de wagenbak is veel en veel te klein, Dano kon er echt niet meer in met 4 maanden. -de wandelinzet kan niet rechtop. Dano wil nu echt rechtop zitten en heb dus zo'n elastische spin gehaald die je op een fiets gebruikt om hem omhoog te houden. -het boodschappenmandje is heel klein verder rijd hij wel heerlijk, en sturen gaat super makkelijk. en boswandelingen zijn een eitje! Ik vind de Buzz mooier om te zien, en de speedi heeft grote wielen die veel voordelen bieden maar ook nadelen, hij is best log.
huh past een groot kindje nou wel of niet in de buuz 4 dan ? verwacht ook een behoorlijk groot kindje
Ik vindt de quinny speedy juist te licht met rijden. Als ik al wat boodschapjes in mijn netje heb hangen dan kieperd hij al naar achteren (ook al ligt Dewi erin). En de "zit" stand vindt ik ook minder. Zal de wagenbak niet dezelfde grootte hebben?