Welke leeftijd fles 19.00 uur afbouwen

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Babs1977, 9 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Tot welke leeftijd gaven jullie de laatste fles van 19 uur. Ons dochtertje krijgt 's ochtends nog een volle fles. Die drinkt ze helemaal leeg. En 's avonds krijgt ze nog een fles waarvan ze zo'n 100-120 cc opdrinkt. Ik vind dat ze helemaal niet meer zoveel melk krijgt. Maar volgens het CB "moest" ik maar gaan afbouwen.
    Maar ze vindt dat flesje 's avonds nog zo lekker en ik gun het haar ook nog. Vanaf wanneer bouwden jullie deze avond fles af? En sliepen jullie kindjes dan ook wel goed door? Wat is eventueel nog meer een alternatief voor de nacht?

2. zonnetje08

zonnetje08 Actief lid

1 aug 2008
    159
    0
    0
    pff waarom zou je dat flesje moeten weglaten (afbouwen)

Mijn kleine meid is sinds vorige week ook 8 mnd, maar die krijgt 's ochtends haar 240 fles (pap wil ze niet) rond een uur of 10 brood en een klein flesje melk dan krijgt ze smiddags nog een fles melk tussen de fruit en groente in, en savonds krijgt ze rond een uur of 8 ook nog een fles melk.

Ik heb echt wel maling aan het cb hoor, die meid van mij drinkt totaal niets anders en ik vindt als ze smiddags voor het laatst drinken hebben gehad dat er dan veel te lange tijd tussen zit voor ze weer drinken krijgen. Dan kunnen ze wel zeggen dat er in groente en toetje ook vocht zit, maar ik kijk daar toch heel anders tegenaan dan tegen een gewoon flesje melk. Doe waarvan jij denkt dat goed is meid, als zij die fles nog wil gewoon lekker geven hoor, gaat het ze om de opvolgmelk dat het anders te veel wordt, zou ik haar gewoon een flesje koemelk geven.

3. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    nick is nu 2 jaar en 4 maanden maar hij vindt wat melk voordat hij naar bed gaat nog lekkker dus krijgt hij dat

Deel Deze Pagina