Iemand ervaring met dit merk? Zoals ik de oude topics lees valt het aardig kort? Mijn dochter draagt momenteel jurkjes in maat 116.. Ze is nu 1.13 lang heeft een lange rug 116 qua jurk word aardig aan de korte kant Welke maat van persival moet je dan nemen?
Mijn dochter is 1.15 en draagt 116/122 van persival. Het verschilt wel wat per jurkje maar meestal valt het vrij klein. Als je dochter vrij tenger is moet 116/122 goed passen. Als ze wat steviger is zou ik denk ik een maatje groter nemen.
Daar zit nogal verschil in zeg.. tussen jullie beide reacties Pff jullie maken mij het er niet makkelijker op.. Ze is idd vrij tenger
Wisselt heel erg is mijn ervaring, zou gaan passen in de winkel. Want ik vrees zo dat ze precies tussen 2 maten in zal zitten 116/122 te kort en 128/134 te lang en te wijd. Ik vind dat ook erg armoedig staan.
Ik zou bij twijfel even passen in de winkel twee maten bestellen. Ik heb met mijn kinderen ook wel dat ik in bepaalde seizoenen bepaalde merken niet koop omdat ze net tussen twee maten invallen. Mijn dochter heeft momenteel ook dat 110/116 net te klein wordt en 122/128 weer te groot.