Post hier je foto's in de sneeuw. Ik hoop vanmiddag met mijn meisje even te gaan sleeën, ben benieuwd hoe jullie kindjes op de slee zitten en wat voor slee jullie hebben
Hier al 20 cm gevallen eindelijk heb ik mijn sneeuw!!!!! Zal kijken of ik een filmpje kan plaatsen van kater op balkon hihi
Bekijk bijlage 298910 Bekijk bijlage 298912 Foto 1 was hij zo voor over met zn toet in de sneeuw gevallen Foto 2 lekker aan de wandel
Hier inderdaad ook niets gevallen. Hier ligt nog wel wat in het gras, op daken en in de bomen van afgelopen vrijdag. Vind het altijd wel een mooi gezicht maar als je op pad moet is het wat minder. Maar heb nog wel een foto van vorig jaar van Noa op de slee. Bekijk bijlage 298916
@Agter; waar heb je die slee gekocht? Zo een zoeken wij nu voor onze jongste. Die vind ik te klein voor de slee die we nu hebben...... Heerlijk he die foto's! Jammer alleen dat het zo koud is
Hier ligt ook een berg, ik ga vanmiddag met m'n broertje naar buiten! Zal wel kijken of ik dan ook kiekjes maak.
Ik heb nog geen slee foto's... Maar wel net onze slee 'verbouwd'! Heb een oude maxi cosi erop vastgezet met kofferbanden. Kan niet wachten tot ze wakker wordt!
En mn boeffie... Wil niet op de slee, alleen maar rennen, schoppen en gekdoen... Hij vindt het heerlijk!!!
Voor de mensen die willen sleeën met n kleintje... Een wipstoel zonder rubber er onder met n touw er aan werkt super! Hier geen foto's nog... Maar wel n boel sneeuw !
Mamavanmini: ik heb nog een oude houten slee van mn ouders en heb vanmorgen een zitje erop gekocht bij de Intertoys, dat is hetzelfde zitje als wat Agter op de slee heeft zitten. Die slee verkopen ze daar ook, is volgens mij een inklapbare.
Vanmorgen is Liza voor het eerst naar de psz geweest. Daar even gespeeld met de andere kinderen in de sneeuw. Straks als ze wakker is gaan we even met haar sleeën.