Manlief heeft een griepje te pakken en....

Discussie in 'De lounge' gestart door mamamuts, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

..... het is of ik er een 2e kind bij heb!

Hij zucht, steunt en kreunt en er komt dan zo'n flauw hoestje achteraan....
    Oh... zo zielig :( .
    Blehhh... ik krijg er op de één of andere manier een beetje kromme tenen van.

Wil je dit even pakken? Wil je thee voor me maken... :confused: hij drinkt nooit thee.
    O,ja.. Of ik benthe vanavond alvast een schoon rompertje aan wilde doen, want dan hoeft hij dat morgenvroeg niet te doen. (ik moet namelijk werken)

Die van mij wordt echt een Sisi als ie ziek is.
    Ben ik de enige met zo'n vent?

2. Tennes

Tennes Niet meer actief

3. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

heel herkenbaar!
    Ik denk dat vele mannen zo zijn.
    hahahaha.

4. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ik voel me momenteel ook zo....en ben echt geen sisi :)

5. schatje1

schatje1 Niet meer actief

mannen denken dat als ze griep hebben dat ze dood gaan.. haha hier nog zo een ;)

6. anouk31

anouk31 Bekend lid

22 nov 2006
    590
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Zuid Limburg
    Nee hoor absoluut niet!
    Hier nog zo een. Hij was afgelopen week van vrijdag tot en met dinsdag ziek.
    Ik heb zelfs Milou maandag naar de gastouder gebracht. Gewoon omdat ik wist dat ze daar meer aandacht ging krijgen dan van hem thuis.
    Hij heeft dus echt het hele weekend boven in bed gelegen. Telkens als ik boven kwam had hij wel weer iets nodig.
    En maar kreunen en steunen.
    En dan is hij weer beter en waar zit hij? Het hele weekend al boven achter de pc! :evil:

Ik ga dadelijk maar slapen denk ik.. zit hier beneden in mijn uppie! :(

7. henkie24

henkie24 Niet meer actief

hier nog een hoor!

offe dit: ik heb een zere vinger.... ja dat kan schat.
    goh doet echt zeer...

ja echt een zere vinger joh.... hoe zal dat komen? ..... auw doet echt zeer hoor... ja ja hij doet echt zeer.

JA MOP JE VINGER DOET ZEER ZEKER! :rolleyes:

8. Niet meer actief

hahaha, heel herkenbaar!
    Ik vraag me wel eens af zijn er ook stoere mannen wat "ziek zijn " betreft? ;)

Mijn hubbie moest van de week naar de kaakchirurg en toen ie thuis kwam, moest ie perse met een dekentje op de bank liggen en ik kon hem de hele avond bedienen, hahaha!

9. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ja erg he...
    Ik had m'n schoonzusje al gevraagd om morgen haar evt. daar te brengen, maar zij heeft kaar kroost ook ziek helaas.
    Ik kwam vanmiddag om half 5 thuis van m'n werk, alle rolgordijnen nog dicht en kind nog in de pyama... vond zo zielig! (voor haar dan ;) ). Ze heeft geen daglicht gezien volgens mij.

10. henkie24

henkie24 Niet meer actief

oh ja. ik heb een bultje op me rug en die laat ik weghalen na de bevalling. gewoon omdat ik nu niet meer zo lang kan zitten op een houten stoeltje in de wachtkamer van een ziekenhuis en niet meer zo snel op een behandeltafel bij de dermataloog lig haha. mijn hubbie heeft ooit es een moedervlek weg moeten halen en zit nu allemaal heel stoer;

je voelt er echt niks van hoor... is zo gebeurt. stelt niks voor. je hoeft echt niet bang te zijn hoor.

grote mond dus maar je had hem een paar jaar geleden eens thuis moeten zien komen met zijn hectinkje hahahaha

11. ceylon

ceylon Actief lid

19 feb 2008
    314
    0
    0
    beverwijk
    Hahahaha, mijn man lag eens op bed vanwege ontstoken tandvlees. :rolleyes: Als hij verkkoudens is krijg ik de hele dag door een up-date van de ontwikkelingen: "goh het trekt nu door naar mijn voorhoofd."
    Het is maar goed dat wij kinderen baren.

12. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Oooooh zo herkenbaar :)

Mijn haren schieten hier al recht omhoog als manlief meld dat hij een beginnende keelpijn heeft :confused: Dat zinnetje is een voorbode van heel wat gekreun, gesteun, gekerm, gehoest, geproest, genies, gejammer en gemekker :rolleyes: Pffffff en voordat meneer eindelijk eens een paracemolletje slikt, jemig, daar heb ik echt al mijn overredingskracht voor nodig. Jeetje man, als je je dan zo beroerd voelt, doe er dan wat aan om dat minder te maken en SLIK DIE PIL!

Maar verder is ie lief hoor, hij moet alleen niet ziek zijn ;)

13. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Hier nog eentje...
    Hij heeft keelpijn en iedere keer als ie hoest kijkt ie op z'n aller zieligst en zucht en kreunt ie. Nu heeft ie ook nog een kou op zijn spieren. Als ik naar hem kijk zou ik denken dat ie toch wel rijp is voor de I.C.

:)

14. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    OMG die van mij doet precies zo sinds vandaag

ik word er zelf bijna ziek van. Hij maakt zichzelf nog zieker dan dat hij is lijkt het wel. pfffff

15. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Tja, en dan hebben ze het over een grote griepepidimie :rolleyes:

Ik denk dat ik mijn vent alvast maar in quarantaine ga zetten, scheelt een hoop gezeur 8)

16. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    geen last van.
    asl mijn man ziek is zorgt ie nog voor onze dochter als ik moet werken.
    Dat ie niets in het hh doet ok is niet erg, maar onze dochter doet wel en dan ziet ze ook daglicht

17. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.669
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Heb ook zo'n baby thuis. :rolleyes:

18. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Ze zijn (bijna) allemaal hetzelfde volgensmij!
    Hier bij mij ook, ik ben nu verkouden maar daar zal hij mij echt niet over horen! Maar als vriendlief verkouden is......nou, berg je maar!
    Dan is hij ziek! Dan denk ik ZIEK stel je niet aan, je bent verkouden!
    Dat noem ik niet ziek zijn. hahah

19. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    hou op schei uit. En die van mij is nu al voor de 3x ziek sinds oud en nieuw :rolleyes: Eerst gewoon flink verkouden/griep. Toen bronchitis en nu issie zn stem kwijt. Knap lastig want die heeft ie echt nodig bij zn beroep

20. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    volgens mij ligt dat gewoon vast in het DNA van de man. Ik word daar dan ook zo verschikkelijk moe van pffff maar gelukkig is die van mij maar 1 of 2 keer op een jaar ziek dus dat overleef ik wel

Deel Deze Pagina