Iemand ervaring met bovenstaande webwinkel? Ik moet een aantal fotoalbums maken en nu zag ik bij Ibood een mooie aanbieding.. maar ken de hele website niet.. zijn er positieve ervaringen mee qua kwaliteit afdrukken etc?
IK heb er denk vorig jaar ergens een keer foto's besteld en was allemaal helemaal prima geregeld, goede kwaliteit en leuke prijs, ik ga er denk ik binnenkort ook weer foto's bestellen.
Haha, ik zag je onderwerp en toen dacht ik ook al dat je op ibood was wezen kijken. ik ken de site niet, misschien ook even googlen??
Heb er pas 5 fotoalbums gemaakt super mooi geworden. Ben er zeer tevreden over. Heb wel een leuke tip hier een gratis fotoalbum http://landings.photobox.nl/nl_fotoboek_lpl/?kaClkId=111111144051265891 je betaald alleen de verzendkosten van 5 euro
Ik heb onlangs ook 4 fotoboeken bij ze besteld via de actie dat je alleen 5 euro verzendkosten betaald. Ik ben er erg super tevreden over. Mooie boeken en goede kwaliteit, snelle levering, ik zeg doen( zeker met die actie!!!)