7.5 mnd en aan t spoken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Chrissie, 1 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Ik weet niet hoe ik t anders moet omschijven ;)
    Mn meiske is sinds paar dagen aan spoken. Vooral 2e helft nacht en vroeg wakker. Wakker worden 'snachts, geen honger, niets en toch duurt lang voor ze weer in slaap valt. Ook is ze vroeg wakker (5.30-5.45) Pff, ze was nooit langslaper (6.30) maar dit is toch wel heel vroeg.
    Nu krijgt ze wel tandjes, en was ze ook wat snotterig. Zou dat t zijn of is t een leeftijds 'iets' ???

2. voske

voske Actief lid

15 nov 2007
    228
    0
    0
    het kan vanalles zijn, maar mijn mannetje begon rond de zeven maanden ook te spoken 's nachts. helemaal overstuur was hij dan, hij wilde niks! dat heeft echt een hele tijd geduurd voordat hij weer goed ging doorslapen.. Maar alle kindjes zijn anders.. mupke was ook gefrustreerd omdat hij meer wilde maar dat nog niet kon!

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Emma was rond deze tijd ook steeds wakker en dat heeft ook wel even geduurd. Nu slaapt ze weer goed. (soms nog 1x wakker). Maar bij Emma was het volgens ons de 8 maandensprong. Misschien bij jullie ook? ze was overdag ook meer huilerig en wat uit haar doen.

4. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Hm, dat zou natuurlijk ook kunnen, de 8 mnd sprong. Wel grappig dat er dus meer kids dit soort fratsen uithalen op deze leeftijd ;) Ze wil idd al zoveel en dat lukt dan nog niet. Zou ik ook gefrustreerd van worden haha.
    We wachten het maar rustig af.

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ja rond deze leeftijd willen ze erg veel. Ik hoor het meer op het forum vooral over spoken s nachts rond dezelfde leeftijd. Hoop dat ze snel weer door deze fase is, kan erg vermoeiend zijn. Maar daarna kunnen ze wel weer veel meer:) en dat is leuk.

6. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Oh, is dat normaal rond de 7/8 maanden?

Want hier is het óf s'avonds drie keer wakker worden en dan huilen of heel hard lachen als je binnenkomt (opzich niet erg natuurlijk, zij het niet dat ik ook moet slapen). Of het is midden in de nacht..

Terwijl ze met drie weken al sliep van 11 tot 7 uur en met 5 maanden het klokje rond. Dus ik ben de luxe van doorslapen zó gewend..

Gelukkig hoort dat er dus een beetje bij. Zijn er nog tips?

7. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

dit heb ik nu precies t zelfde.. heb net een toppic geopend erover.. alleen heeft mijn dochter dit met omdraaien.. en als ik dr weer goed leg is ze nog een hele tijd wakker.. kan zo'n sprongetje ook al zijn met 6 maanden?

Deel Deze Pagina