Hey, Mijn dochter heeft sinds vorige week ,na een schaafplekje, Kinderzeer opgelopen. Donderdagavond begonnen met zalf te smeren. Alleen ik krijg het idee dat het niet minder word? Wanneer hoort het minder te worden? Zie foto's van vorige week vrijdag ochtend en gistermiddag.
Zeker hiervoor de HA bellen, dit is niet zoals het hoort het zijn! Het wordt alleen maar erger en verspreid zich gauw. Ps, ik verplaats je topic gelijk naar het juist onderdeel.
Ik neem aan dat dat het wel is, ze heeft ook n plekje op haar been en omdat mn andere 2 het ook hebben. Maar goed, we zullen horen.
vind het er ook niet op lijken, dan krijg je vaak ook wat gelige korstjes. Maar als de huisarts het zegt is het vast zo. Goed dat je hebt gebeld, als je met de creme bent begonnen zou het niet meer erger mogen worden.
Het kan ook ontstoken krentenbaard zijn, dan ziet het er minder geel uit van de korsten en meer rood van de ontsteking. Mijn oudste zoon heeft het vorig jaar gehad onder zijn voet en tussen de tenen, het deed hem goed zeer. Na een AB-kuur ging het snel beter.
Dat zeg ik hier ook vaak genoeg, maar als je in een maand tijd al een aantal keren bent geweest, voel je je toch wat ongemakkelijk. Tenminste ik wel.
Ze heeft een zwaardere ab zalf gekregen. Vanmiddag is het plekje op haar been ineens naar 2 grotere plekken gegaan en ik zag net weer 1 komen in haar knieholte.
hopelijk helpt dit! Ik vond het -buiten gewoon rot voor je kind- ook best emotioneel om te zien wat er met de mooie gave huid van je kind gebeurd.. Sterkte en beterschap voor jullie!
De pijn (en ongemak) vind ik erg sneu! Met dit warme weer hadden opa en oma (gastouders) het zwembadje al klaargezet, maar helaas.. Zij en haar tweelingbroertje mogen er niet in. Gelukkig mogen ze evt ff lkkr douchen dan.