Wat voor een ventilator hebben jullie? Ik ben op zoek naar een ventilator voor in de woonkamer en evt voor in de slaapkamer. Ik heb zo'n toren ventilator maar die is gevallen en mist een stukje van het rotorblad dus maakt nu lawaai... Op zich blaast hij wel goed. Deze had ik in de buurt van de bank staan. Maar ja, deze blaast natuurlijk niet verschrikkelijk ver... Dus als we aan tafel zitten dan verplaatsten we hem. Kamer is 32 M2. Maar nu zie ik door de bomen het bos niet meer..... Er staan er zoveel op internet. Van 40 euro tot ........ Ik wil er max rond 75 euro aan kwijt zijn. Keuze is nu tussen zo'n toren ventilator en zo'n grote staande met ronde korf. Zou er nog verschil in blaaskracht zijn? Aircooler/airconditioning is geen optie.
Slaapkamer; absoluut een plafondventilator. Wij hebben er eentje van jan des bouvrie en kan niet zonder. Ook erg stil, en heeeerlijk briesje... https://www.gamma.nl/assortiment/handson-plafondventilator-ravenna-132-cm-met-4-bladen-en-verlichting/p/B564095?channable=e47560.NTY0MDk1&gclid=CjwKCAjw57b3BRBlEiwA1ImythYuIg-hVkX_YiNw7MpCvVRhkRoK5goYUThVr0QGVhN9iHjEA5HYcRoC9fEQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Ik heb een zwarte vloerventilator ( kun je ook op een stevig oppervlak zetten ) van bestron. Maakt wel wat lawaai maar als het 30 graden is ben ik al gauw tevreden . Had ook een kleinere van plastic gekocht maar echt een duidelijk verschil! Heb hem nu 3 jaar en bevalt erg goed! Wel wordt het “rondje” aan de achterkant best heet. Voor dit jaar heb ik een grotere erbij gekocht die koperkleurig is. (50 euro ongeveer )
Wij hebben er afgelopen week 1 gekocht van tristar. Eentje met afstandsbediening en timer. Hij was afgeprijsd van 100 naar 60 dacht ik, maar ik moet even nazoeken waar. https://www.bol.com/nl/p/tristar-ve-5880-statiefventilator-zwart/9200000122152802/ deze is het.
In ieder geval niet die van Lidl... Die van ons stopte na een paar maanden al met draaien (torenventilator). Hij ventileert wel maar draait dus niet meer.
Wij hebben plafond ventilatoren beneden en in de slaapkamer. Heerlijk. Ook omdat het geen ruimte in je kamer gebruikt
Dat kan hier helaas niet. Huurhuis met gipsplaten als plafond. Het was voor een simpele lamp al drama om die op te hangen Er zitten wel balken onder maar het id niet duidelijk waar/hoe de balken precies lopen. Dan zou alles los gehaald moeten worden.
En als je deze aanzet dan hoef je meteen niet meer te stofzuigen? Maar komt de koele lucht dan ook hoger in de kamer? Heb met zo 1 altijd het idee dat hij alleen tot kniehoogte koelt
Nou, ik hoef geen losse papieren neer te leggen in huis... Ze zijn nog een beetje verstelbaar,dus je kun ze ook wat omhoog richten, voor mij ideaal want heb de pest eraan dat die dingen in mijn gezicht blazen of rechtstreeks tegen mij aan. Maar op een krukje/tafel neerzetten wil ook prima Maar goed, zoals ik al zei: ik ben al gauw tevreden en ben toch al zwaar ongelukkig en niet te genieten na 1 dag 30 graden... O,ja met een ventilator wordt de lucht niet koeler,alleen verplaatst.
Coolboy ventilator hebben wij! Top ding. Wij hebben deze boven staan op een tafeltje naast ons bed. Hij koelt echt goed, zelfs als het 30 graden of meer is.
Wij kopen ze gewoon bij de action. En dan meestal een aantal. Na de zomer geven we ze weg (ruimtegebrek hier)
Duux whisper was bijna overal uitverkocht. Recensies gelezen en overstag gegaan.. heb de duux whisper flex gekocht. deed even pijn aan m'n portemonnee maar ik heb er geen spijt van.wat een topding Na 3 van die waardeloze flutdingen eens een goeie gekocht. 26 standen, en vooral standje natuurlijke bries is heerlijk verkoelend. Hij gaat van links naar rechts en van boven naar beneden met verschillende standen om de wind na te bootsen. Ben er blij mee Zelfs als hij van je weg gedraaid is voelt het nog koel. De honden en de kat hebben een 1e rangs plekje uitgekozen voor dat ding 13 decibel IPV de 40 decibel van m'n huidige ventilator En met afstandsbediening en evt via een app op je telefoon en via wifi /Google home en die andere muts te bedienen