Hoi meiden! Ik ben 8 maanden geleden gestopt met de anticonceptiepil. Tot nu nog zonder enig resultaat. Mijn cyclus is altijd rond de 18 à 20 dagen geweest sinds ik ben gestopt.. Dat is dus vrij kort. Ben hiervoor bij de dokter geweest en Moet het van hem een jaar proberen.. Ben nog jong zegt hij ben nu 22. Mijn cyclus is dus nooit langer dan 20 dgn geweest ben dus nu ook 4 dagen overtijd.. Ben ook nooit overtijd geweest ..heb vanmorgen negatief getest.. Heb best wel wat symptomen.. Zou ik nog positief kunnen testen? Kan het positieve langer duren omdat ik een korte cyclus heb? Hoor super graag van jullie! Liefs
Het zou kunnen dat je wat later hcg aanmaakt en dus ook pas later positief test. Het kan echter ook zijn dat je dit keer een langere cyclus hebt, gebeurt ook wel eens en niets om je zorgen over te maken. Ik zou over een paar dagen nog eens testen en misschien is hij dan wel positief.
het kan zijn dat je lichaam nu ontpilt is en een normale cyclus aanneemt.. 18 a 20 dagen is extreem kort voor een ei om te rijpen te springen en ook nog in te kunnen nestelen. als dit zo blijft zou ik mezelf laten doorverwijzen naar een gyn. spot je wel een eisprong? gebruik je ovu testen ofzo?
Ik heb wel een positieve ovulatietest.. Maar er zijn toch ook wel meiden die pas na een week positief testen of echt perse op je nod? 8 maand ontpillen kan dat wel? Volgens mijn huisarts is dat niet zo en is het allang uit m'n lichaam!
Het klopt het is al lang uit je lichaam.... maar met de pil neem je een aantal systemen kunstmatig over... en die willen wel eens haperen. Ik had een half jaar na ik stopte met de pil ineens een cyclus van 57 dagen... kan gebeuren zei de ha.. Maar jou cyclus is wel heel kort!! Ik hoop dat hij nu gewoon wat langer wordt
Ontpillen kan wel, ligt er ook wel een beetje aan hoe lang je de pil gebruikt hebt. Je cyclus is idd erg kort. Je zou eens kunnen kijken wat visoliecapsules of tarwekiemoliecapsules voor je kunnen doen en als dat niets uitwerkt, eerst eens kijken wat een osteopaat voor je kan betekenen, (www.osteopathie.nl) Verder geef je aan een eisprong te hebben gehad. Wanneer was die? Want positief testen kan ongeveer 2 weken na je ei, (soms eerder, als je veel HCG aanmaakt, soms later als je een lange innesteling hebt gehad of weinig HCG aanmaakt). Succes!
ik ben al 9 dagen overtijd en nog geen spoor van ongesteldheid in zicht. Wel wat klachtjes die met zwangerschap te maken kunnen hebben.. Ik moet dus nog even wachten voor ik je antwoord kan geven Weet wel dat sommige vrouwen pas na paar weken (2 a 3 )positief testen!
Daar was ik er bij mijn zwangerschap van Thirza trowuens eentje van: 19 dagen overtijd, (4,5 week na ei) pas een positieve test. Dus er kan een boel...