Dag dames, Mijn zoontje van 1 loopt lekker rond de tafel. Nu heeft hij nog sokjes aan, maar ik wil graag leren slofjes aanschaffen. Dat is wat warmer en geeft natuurlijk meer grip. Op internet kom ik van alles tegen, maar wat is nou een goede slof? Alvast bedankt voor je reactie!
Zijn die slofjes van het Kruidvat standaard in de collectie. Nadeel van Kruidvat vind ik dat ze aanbiedingen hebben, maar dat ik er altijd naast grijp... Oxxy en Bobux worden bij meerdere webshops verkocht. Wat is een betrouwbare site?
Ik vond a@pies altijd prettig en leuk. Er zijn een heleboel modelletjes en kleurtjes. Ze bleven ook goed zitten en hebben lekkere warme voor de winter. Ze zijn te vinden op Leren babyslofjes | Babyschoenen
Hier ook a@pies. Mijn zoontje loopt sinds deze week los en glijdt niet uit. We hebben voor de herfst gevoerde slofjes, hij heeft geen koude voetjes meer!
Wij hebben ze van Baby Shoes, Soft Sole Leather Baby, Infant and Toddler Shoes - Jinwood Shoes en die hebben zulke leuke! Zijn heel fijn en goedkoop, dus je kunt nog eens afwisselen. Verzenden doen ze heel netjes en vlot, ik had meerdere keren mijn bestelling binnen een week binnen
Wij hebben besteld! Idd leuke prijs 2 paar voor 20,50! En veel keus. Hamer bijna dat je per paar verzendkosten betaald... Anders bestelde ik veel meer
Hier afgelopen jaar die van aappie gehad en zijn erg goed bevallen. Lekker gevoerd, dus fijn voor naar buiten in de draagdoek ook.
Ik vond aapies erg tegen vallen, die lagen hier steeds uit. Kruidvat zat veel beter. Oxxy zat het best, maar zo prijzig.
Mijn zoontje heeft 3 maten van aapies gehad. De iets hogere variant met vacht binnenin. Super ideaal en gingen nooit uit en slijten bijna niet. Ik deed ze ook regelmatig in de wasmachine.
Mag ik hier ook een vraag stellen? Ik ben namelijk ook op zoek naar leren slofjes voor mijn zoontje, alleen tot nu toe past hij geen enkele schoen/slof die ik heb geprobeerd. Hij heeft maat 20, maar een erg brede voet en hoge wreef (hij heeft een paar kilootjes teveel ). Hebben jullie tips welke slof mogelijk zou passen? Of naar welke schoenenzaak ik zou kunnen gaan (wonen in het noorden)? Dank alvast!