Ik ben op zoek naar leren slofjes voor mijn dochter. Nu zijn er een heleboel soorten op internet te koop. Welke hebben jullie? Hoe bevallen ze? Vallen ze groot uit of juist klein?
Hier Boumy's - niets mis mee, blijven goed zitten. Maat is gewoon in cm dus even meten en je weet het. Heb ook babypaws maar die past ze nog niet, zijn nog te groot dus weet nog niet hoe ze zitten.
Ik heb ze altijd besteld van Aapies en vond dat echt prima sloffen. Nu toevallig een paar in de winkel meegenomen van het merk Bobux. Hopelijk bevalt dat ook net zo goed.
ik heb hier slofjes van baby paws en die zitten echt goed. Zijn nog iets groot maar ze krijgt ze niet uit en ze kruipt en staat er goed mee.
baby paws en aapies en ik vind ze alletwee super. Bestel ze online alleen waar ik de laatste paar heb besteld ga ik niet weer een bestelling plaatsen.
BouMY4U Zwart | Boumy - Leren babyslofjes Deze heb ik van de week gekocht voor mijn zoontje. Staan zo stoer!
Met dank aan TS want ik had hier ook het probleem met altijd sokken uittrekken binnen 2 tellen....zucht ik heb haar de hele zomer geen sokken aangedaan maar vind het nu toch echt te koud worden, dus ik heb vandaag 1 paar boumy's gekocht en ja ja ja ze kan ze niet zelf uittrekken!!! dus ik koop straks nog effe 2 kleuren erbij hihi, moet wel matchen bij dr kledinggarderobe natuurlijk even vraagje voor de boumy mama's: trekken jullie ze zo over het blote voetje aan of altijd met een sokje erin? en hebben jullie ook dat vachtjes-inlegzooltje?
Kan allebei. Van de zomer deed ik hem met blote voetjes erin. Nu doe ik ze meestal met enkelsokjes aan. Dat vachtjes heb ik niet, maar ga ik voor de winter wel aanschaffen, lekker warm onder het voetje. Is het zelfde materiaal als dat ze in Uggs gebruiken.
Ik heb leren slofjes van Bambino (kruidvat) gehad voor mijn zoontje. Bleven goed zitten en waren ook super leuk (en dat voor 10,-). Moet er wel bij zeggen dat de meisjesvariant niet zo leuk is.
Die van kruitvat had ik ook gfekregen maar dat is geen leer. Is van synthetisch materiaal en die kon die gewoon uittrekken.
ik heb afgelopen weekend oxxy leren babyslofjes gekocht. Deze bevallen tot nu toe erg goed. Mijn dochter kan ze niet uittrekken, dus ook haar sokken niet.