Hoi! Ik heb gisteren de combi sleeper gekocht omdat mijn dochtertje van 1 jaar het 's nachts nog wel eens koud kan hebben (door aftrappen dekens). Het is in huis nu ongeveer 17 graden en 's morgens haal ik haar met koude voetjes uit bed. Kan dus niet de bedoeling zijn. Mijn vraag: moet ik nu ook al de binnenzak gebruiken (alleen buitenzak voelt nog best dun aan)? En wat doe ik haar dan aan qua pyama. Nu slaapt ze in een romper met pyama, zomerslaapzak en dekentje (dubbel), die ze dus afslaat. Hoor graag jullie tips/ervaringen!
Hai! MIjn zoontje is 18 weken (morgen) en slaapt nu in de buitenzak van de combisleeper, ik vind hem juist redelijk dik in vergelijking met de gewone slapzakjes? en heb hem nu een lange mouwromper aan pyjamatruitje/broekje en de combisleeper dus zonder de mouwen eraan, de binnzak wil ik bewaren voor als het straks echt kouder gaat worden! Daarover gesproken, wat is de min temp. die het moet zijn op de babykamer? moet je de CV dan 's nachs aanlaten in de vrieswinter? (sorry half/ on/off topic)
Zou dat nou echt nodig zijn, om de cv daarvoor aan te laten? Ik heb dat afgelopen winter niet gedaan (toen werd het een graad of 14 op dochter's kamer) en was het eigenlijk ook komende winter niet van plan, maar mocht het echt noodzakelijk zijn voor het welzijn van dochter doe ik het wel natuurlijk.
Vorig jaar was het wel heel koud he? Ik heb toen voor het eerst wel de cv aangelaten (vrijstaand huis, enkelsteens muren), maar ja; als het beneden warm was, deden de buizen boven niks. Vaak pookte ik het huis nog even op voordat wij gingen slapen. Mijn ventje lag goed warm in de puckababy met pyjamatje, geen koude handjes door de wantjes alleen een koud neusje soms.