ik had een vraagje over het naveltje. mijn meisje is nu 9 dagen oud en ik kwam er net achter bij het verschonen dat het opgedroogde naveltje bijna loszit maar nog niet helemaal. ook bloed het een beetje en komt er geel pus uit ofzo. ik heb het een beetje schoongedept met alcohol en toen weer een luier omgedaan maar maak me toch een beetje zorgen over haar naveltje. is het normaal dat er een geele massa op het naveltje bevind onder het strompje zeg maar, en hoe kan ik het het beste verzorgen. ze hebben tegen mijn gezegt dat ik het alleen na het baden wat moest droogdeppen en heb dit ook gedaan en verder heb ik het zo laten zitten. heb ik het niet goed gedaan ofzo. ik heb op internet gekeken maar overal worden andere tips gegeven en kom er geen wijs uit. nu heeft bijna iedereen hier wel ervaring mee in dit forum vandaar dat ik even wil weten hoe jullie het hebben verzorgt en hoe het er bij jullie uitzag
Bij Jesper moesten wij er idd ook niks aan doen. Er kon wat wondvocht uit komen was er gezegd maar dat kwam niet. Dus ik denk dat dat bij jouw kindje wel t geval is. Daar hoefde je niks aan te doen werd ons verteld...
Precies wat je nu al doet, na het baden droogdeppen en af en toe met wat alcohol schoondeppen. Of met een paar druppels borstvoeding schijnt er ook goed voor te zijn.