Met Eva doe ik eigenlijk niet veel bijzonders, maar het is wel altijd supergezellig en Eva vindt het heel erg leuk! Ik ben op dinsdag en donderdag met Eva thuis. Dinsdagochtend gaan we dreumeszwemmen. Daarna meestal naar de stad, er is eigenlijk altijd wel iets dat gekocht of geruild moet worden. En daarna in de stad wat eten en drinken, meestal Hema of V&D. Eva vindt dit net als Anne van Saskia helemaal geweldig! Zodra ik zeg dat we zometeen wat gaan eten en drinken roept ze constant: eten en drinken! En ook: Fristi drinken! Ze drinkt namelijk altijd Fristi als we ergens wat gaan eten en drinken . Voorheen kreeg ze altijd yoki enzo thuis, maar sinds ze melk wel redelijk lust niet meer. Dus ze kijkt altijd erg uit naar de Fristi . Daarna gaan we naar huis, dan is het meestal bedtijd (rond 14 uur) en dan slaapt ze tot een uur of 17. Daarna doen we nooit meer iets bijzonders, heel soms nog een klein boodschapje of een brief op de post. Als we op dinsdag niet naar de stad hoeven, gaan we naar de kinderboerderij en daarna even naar de supermarkt. Op donderdag lummelen we altijd. Dus lekker lang in pyjama beneden spelen, lekker uitgebreid in bad en daarna meestal even gewoon buiten wandelen zonder doel. Nu is witte besjes pakken, gooien en erop staan, en walnoten zoeken favoriet. En natuurlijk poesjes, hondjes en mensen kijken. Vaak ook nog even naar de speeltuin, ik ga dan lekker in het speelhuisje zitten en Eva gaat blaadjes zoeken en naar mij brengen. De zondag gaat meestal hetzelfde, papa stofzuigt dan meestal en dan 'helpt' ze altijd. En met wasjes opvouwen helpt ze ook als het zo uitkomt, vindt ze echt helemaal geweldig. Op zaterdag hebben we altijd wel iets te doen, verjaardag, de stad in, naar Ikea, naar de supermarkt en dat soort dingen. Wij vervelen ons geen moment, ik zou nog wel vaker naar de kinderboerderij willen met Eva, maar heb er gewoon de tijd niet voor! Woensdag is papa trouwens altijd met Eva thuis en hij gaat wel vaak met haar naar de kinderboerderij fietsen. Hij gaat daarentegen eigenlijk nooit met Eva naar de stad. Ieder z'n eigen ding dus een beetje Pretparken zijn we nog nooit geweest, maar misschien gaan we over 2 weken naar Plopsaland, dan zitten we daar in de buurt in een huisje. We zijn wel een keer naar de dierentuin geweest, in Frankrijk, toen was Eva 8 maanden. We willen binnenkort wel een keer naar de apenheul, vind ik zelf altijd al erg leuk! En ik denk Eva ook!
@Snoopy, jou Eva lijkt op mij Eva Hier is t ook als we even de stad in moeten; gaan we wat drinken mama? En wat wil ze dan; Fristi!! En een dan eten we er ook altijd samen een taartje bij hihi....dat vind ze zo geweldig!