Oké... Ik voel me nu een onwetende nitwit die 'Vraag het Helen' uit de Hitkrant moet raadplegen nadat ze iets stoms heeft gedaan , maar goed. Ik gok het er maar op. Hoe groot is de kans dat je zwanger raakt na onbeschermde seks tijdens de tweede dag van je menstruatie? Vooral als je een best wel regelmatige cyclus heb (28 a 30 dagen) en aan 'voor het zingen de kerk uit' heb gedaan . Heb toch een keertje aan de verleiding toegegeven in the heat of the moment zeg maar
Heel erg klein.. Er heeft als het goed is nog geen eisprong plaatsgevonden en als het goed is krijg je die ook pas weer na 10 a 12 dagen
Heel klein, maar als je zeker niet zwanger wil raken dan kun je morgen het best even een morning after pil halen bij de apotheek
Ooo nee, daar gaat het me ook niet om hoor. Een kleintje zou nooit onwelkom zijn, ook al zou ik wel best even willen wachten. Ik vroeg het me gewoon af eigenlijk... Volgende vraag; Ik heb mijn vriend bevredigd in het zwembad. Hij schoot kuit in het water. Ben ik nu zwanger? .
Ik ben 19, mijn vriend ook. We hebben samen in bad gezeten, ben ik nu zwanger? Was serieus eens een vraag die ik gelezen had in eenzelfde soort rubriek in fancy oid...
Kent eigenlijk iemand die rubriek nog wel? Ik lag die altijd stiekem te lezen in mijn kamertje hahaha. Vond een tijd terug een oude Hitkrant en dan vraag ik me toch af; Hoe komen ze erbij!?
Heb ook vaak zo rubriekjes gelezen in de fancy Ed Een vraag blijft me bij . Hoe ze der op kwam geen idee Ik ben 15 mijn vriend 17 . We hebben geprobeerd om seks te hebben maar zijn penis past niet in mijn clitoris . Is er iets raar aan mij ?
Mijn vriendin is zwanger en het is een meisje. We hebben onbeschermde sex gehad. Kan het zijn dat mijn dochter nu zwanger is?