Hallo, Ik zou graag 1x iemand een bos van Bloomon cadeau willen geven. Dus geen cadeau kaart,maar een malig een bos bloemen. Heeft iemand hier ervaring mee? Is dit ook te regelen via de site?
Wat jij noemt ken ik niet, ik zie wel eens de reclames van Greetz, dat ze eenbos bloemen bezorgen en dat dan de bezorging gratis is.
Geen ervaring met die site, maar ziet er uit alsof je een abbo afneemt en zelf in de gaten moet houden wanneer je bloemen besteld. Zelf heb ik ervaring met bloempost.nl heb toen een mega bos naar m'n ma laten verzenden incl vaas. Goed ingepakt en zeker een week gestaan. Als je je daar aanmeld voor de nieuwsbrief krijg je regelmatig kortingacties toegestuurd. Ik had toen een bos met 50% korting
Ja dat kan hoor!!! Onderaan op het forum bij gratis en aanbiedingen heb ik een topic geopend. Als je via die link bloemen bestelt, krijg je er ook nog een vaas bij. Gewoon abo nemen en na de eerste ontvangst van de bloemen stop zetten. De bloemen zijn echt super!!! Ik heb alle formaten al gehad en vind het kleinste bosje eigenlijk steeds de mooiste.
Ja kan gewoon hoor! Een abonnement aanvragen en na 1 bezorging stopzetten. Ze zijn zo mooi, blijven hier echt minimaal 2 en soms wel 3 weken staan. Als je een gratis vaas bij je bestelling wilt pb me dan
Bedankt voor het antwoorden. Ik wil het iemand eenmalig cadeau geven. Maar wil het zelf misschien ook 1 of 2 x pmd. Kan dit dan op een email adres? Maar de bloemen blijven dus echt lang mooi? En worden ze bezorgd als je thuis bent?
Als je twee mail adressen gebruikt, dan krijg je twee keer een vaas cadeau. Dus dat zou ik zeker doen. Als je een link wilt voor een gratis vaas, dan mag je mij wel een pb sturen.