als er nog moeders zijn die nog geb kaartjes overhebben mij doe je er een groot plezier mee verder wens ik iedereen alvast hele fijne paasdagen gr anja
hoi christa heel erg bedankt voor de doos vol geb kaartjes als je nog meer van die oudere dames hebt daar op je werk ................ gr anja
ik zoek ze nog steeds welke lieve mama heeft er nog een geb kaartje over ? mag oud zijn of heel erg nieuw mag er 1 zijn of een hele doos elk kaartje is hier welkom fijn weekend allemaal het weer zit al lekker mee gr anja en amber
zijn er hier misschien lieve mama s die een geb kaartjes hebben laten maken bij : lilalein gribbeltje schattekus geboortedorp angelique lemmens en die er heel misschien nog 1 over hebben voor mn verzameling? gr anja
zijn er hier misschien nog moeders die nog een geb kaartje over hebben voor mn hobby ? het verzamelen van geb kaartjes gr anja
ik heb nog wel een geboorte kaartje voor je, wil je ze ook digitaal? (deze is origineel op foto formaat uitgeprint, geen achterkant)
Ook ik heb nog wel een aantal kaartjes van mijn zoontje. Dus wie interesse heeft even een pbtje sturen met je adres. Het duurt alleen wel wat langer voor je ze hebt, want wij wonen in Portugal, maar het kaartje is wel nederlands.
er was nog een geb kaartje gekomen lieve mama heel erg bedankt voor het super leuke kaartje ik ben er weer blij mee dankjewel gr anja