Zelf ontworpen en met hulp van een mede forum vriendin van de site hier klaar gemaakt voor de drukker zodat hij hem zo van de CD af kon drukken ..vind hem zelf ook erg geslaagd geworden...dank je wel voor het compliment
en nog steeds zoek ik ze geboortekaartjes voor mn verzameling wie heeft er nog een over ? mij maak je er erg blij mee gr anja
kijk je ook wel een op marktplaats ?? heir bv Marktplaats.nl > Geboorteboeken met geboortekaartjes - Verzamelen - Geboortekaartjes en Visitekaartjes
Hoi, Als je mij een pb met jouw adres stuurt, zal ik je ons mooie kaartje )) wel toesturen. Liefs, Sam
en nog een lieve mama heel erg bedankt voor het geweldig mooie geboortekaartje van jullie zoon gr anja
binnenkort krijg ik mn 2700 e geboortekaaretje met de naam amber ( omdat onze dochter ook zo heet ) het is al een hele kast vol met mappen waar ze allemaal inzitten zo leuk om gewoon eens een map te pakken en door te kijken verder zoek ik ze nog steeds de geboortekaartjes heb je er nog 1 liggen en doe je er niets meer mee hier zijn ze welkom gr anja
en gisteren weer een super mooi geboortekaartje gekregen voor mn verzameling heel erg bedankt sandra voor jullie leuke kaart gr anja
hier zijn ze nog steeds welkom hoor geboortekaartjes het is zn leuke hobby wie o wie helpt me ? gr anja
hoi sammetjen heel erg bedankt voor het super leuke geboortekaartje en nog wel van planet-cards die kom je niet zo vaak tegen nog gr anja
hoi nog een lieve mama die een super mooi geboortekaartje over had hij is echt mooi heel erg bedankt hoor gr anja
en nog een lieve mama heel erg bedankt voor het mooie geboortekaartje ik ben er weer blij mee gr anja