vandaag weer 2 mooie geb kaartjes gekregen maar helaas geen afz erop???? maar......................dankjewel hiervoor gr anja
ik heb nog een proefkaartje... hij is helemaal hetzelfde als de echte alleen hij is 3 dagen later geboren als op t kaartje staat.. als je intresse hebt is ie voor jou
Ook ik heb kaartjes over van mijn zoontje en dochter! Ik zie wel een pb verschijnen als je interesse heb
lieve mama weer een super mooie gekregen dankjewel van woezel en pip die zijn zo mooi nogmaals bedankt gr anja
hier nog een trotse jonge moeder van 3 kinderen die ze al spaart sinds de geboorte van de oudste! als er iemand nog een kaartje over hebt, je kan mij er ook heel blij mee maken!! Ik heb er al een aantal mogen ontvangen van lieve mede forummers hier, dus als er nog meer zijn die een kaartje over hebben, ik hou me zeer zeker aanbevolen!!
lieve mama sterretje Heel erg bedankt voor de 2 prachtige kaartjes van je kindjes! ben er heel blij mee!!
vandaag 2 kaartjes gekregen van jaro noelle heel erg bedankt voor jullie super mooie geboortekaartjes gr anja
ik wil alle mensen die deze topic lezen even een hele fijne kerst en vooral bedankt het afgelopen jaar voor de vele leuke en mooie geb kaartjes en vooral een goed en gezond 2010 toe wensen en heb je nog een kaartje of kaartjes over hier zijn ze meer dan welkom gr anja
Wij hebben ook nog een aantal kaartjes liggen. Zou het leuker vinden om een verzamelaar blij te maken dan dat ze hier in de kast liggen te verstoffen// Dus ik hoor het wel..!! Ps. Als je in je leven zoooooooooveel geboortekaartjes hebt gezien... Is het dan moeilijk om er zelf 1 uit te kiezen voor je eigen kindje???
wat leuk zeg je hebt een mailtje ( prive ) met mn adres en ik heb zeker veel kaartjes gezien maar als ik weer een kaartje moest kiezen ging ik voor de a lemmens geb kaartjes gr anja
Ik heb 3 kids, maar bij de laatste duurde het echt tot zo 2 weken voor de bevalling voor we er uit waren dus mocht ik ooit nog eens een kindje krijgen, dan mag ik wel aan het begin van de zwangerschap al gaan kijken voor een geboortekaartje haha.....