of van lilalein die zijn ook zo mooi en geboortedorp die zijn ook mooi het zal dan 1 van die 3 worden anja en amber
wat leuk zeg en ik zie dat je dochtertje amber heet nou ik heb bijna 2800 geb kaartjes met de naam amber omdat wij ook een dochter amber hebben dus dit is echt super leuk gr anja
zijn er hier ook misschien moeders die ene geb kaartje hebben laten maken bij angelique lemmens geboortedorp lilalein gribbeltje cocoenco daar doe je mij echt een super groot plezier mee ;0 gr anja
alle geboortekaartjes zijn nog steeds van harte welkom. Heb er al een aantal mogen ontvangen van lieve moeders hier!! maakt niet uit jong of oud, zelfontwerp of merk alles is welkom! Je maakt mij er heel blij mee......
ik kreeg vandaag nog een geb kaartje van ene lieve mama heel erg bedankt voor het geb kaaartje hoor ik ben er weer blij mee gr anja
en al weer een lieve mama die nog een kaartje over had heel erg bedankt !!!!! hij is echt super leuk gr anja
en weer een super mooie mama van amber dankjewel hoor hier ben ik echt blij mee moet nog 31 geb kaartjes met de naam amber dan heb ik er 2800 omdat onze dochter ook amber heet ben ik ze gaan sparen gr anja