Hai, Ben zwanger van een tweeling en heb me ietsje vertelt in het aantal kaartjes. Als je me je adres geeft dan kom je ook bij de stapel enveloppen. Ben 3 juni uitgerekend. Groetjes Joanna
Ik heb ook nog wat geboortekaartjes liggen van onze zoon, vind hem zelf erg mooi. Pb me maar een adres.
Wow, dat zijn een hoop mappen ! Mag ik trouwens vragen hoe je ze bewaard? Dus plak je ze op volgorde van geboortedatum? Of op letter van de (roep) naam? En ook jongens en meisjes apart in mappen (denk ik)? Nieuwsgierig aagje he !
o nee helemaal niet hoor ik plak ze allmaal op fotobladeren van de hema in de groene kast staan allemaal mappen met de naam amber zo heet onze dochter ook in de roze mappen de plaatsnaam waar we wonen en de groene mappen alle andere die ik spaar merkjes en zo in de zwarte doos zitten mooie foto geb kaartjes och zo heeft iedereen zn hobby he gr anja
op mijn werk kwam een oude dame naar me toe dat ze nog vele geboortekaartjes heeft. Zeker 100 stuks! Heb je intresse?
heb 2 pb's gehad en zal tussen jullie het verdelen. Ik moet de kaartjes nog krijgen pb me maar jullie adres. Verzendkosten zijn wel voor jullie of afhalen omgeving den haag.
hahaha jij was een en dezelfde persoon, ducie. hahahaa was niemand anders. de kaartjes zijn dus vergeven.