mi moneda munthouder plus munt.

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavoorde2x, 15 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavoorde2x

mamavoorde2x Bekend lid

25 jul 2010
    602
    79
    28
    Eind okt ben ik jarig en wil heel graag zo een mi moneda hanger met munt. zaterdag was ik even informatie aan het vragen bij de plaatselijke juwelier.
    Daar heb ik hem ook in echt gezien en vind hem erg mooi, nu wil ik graag de zilveren aangezien de verkoopster vertelde dat de vergulde wel kan gaan verkleuren.
    De munten daarintegen verkleuren op den duur wel vertelde ze, ook rade ze aan om niet de mi moneda balletjes ketting er bij te nemen maar een gourmet schakel.aangezien de mi moneda kettingen nog wel eens breken.

Nu zag ik op internet ook zilveren jasseron kettingen , dat is met die ringetjes, vind ik mooier als zo een dun plat gourmet schakel kettingkje.
    Iemand ervaring hiermee? is dit ee stevige schakel?

En hoe bevallen de munthouders op zich?
    zou graag de large willen met een 80 of 90 cm ketting.

hoor graag alle ervaringen

2. sandramarije

sandramarije Bekend lid

17 jan 2013
    665
    1
    18
    Hoi,

Ik heb een zilveren mi moneda hanger en zilveren munten.. ook erg mooi, maar vind dat de zilveren munten enorm gauw verkleuren.

3. Mimime

Mimime Niet meer actief

Hier een goudkleurige mi moneda hanger en die blijft erg mooi.
    Heb een balletjes ketting maar niet van mi moneda en die blijft ook super.
    Helaas vind ik ook dat de munten niet mooi blijven, de gekleurde wel overigens!

4. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Over die verkleuring, helpt het niet als je meteen bij aankoop een laagje blanke nagellak op die munt aanbrengt?

5. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Die balletjes van schakelketting is bij mij 2 keer stuk gegaan binnen een jaar. Gelukkig wel 2 keer een nieuwe gekregen, maar toch.

Deel Deze Pagina