Doe eens gek!

Discussie in 'De lounge' gestart door ButterflyNova, 15 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Hoe gek doen jij en je partner samen?

Bijvoorbeeld samen kei hard mee zingen in de auto of tikkertje doen door het huis? Of andere gekke dingen waarvan jullie je afvragen of andere stelletjes dat ook doen ;)

2. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Oh ja hoor soms idd tikkertje door he thuis heen, de kinderen vinden het prachtig om te zien :p

3. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Oh ja hoor, tikkertje, kietelen... en ook andere dingen waarvan ik af en toe denk "sporen wij wel"? :D

4. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Wij hebben iedere dag een gek momentje met z'n tweeën.

5. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Iedere dag dezelfde of elke dag wat anders ;)?

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Every single day :D

Maar dat is hier ingebakken als normaal :cool: Dansen, zingen, springen, tikkertje, stoeien, gewoon een beetje klooien. Dat hoort zo in (een?) deze relatie - vinden wij allebei.

7. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Oh ja, zingen en dansen. Ook met onze zoon en hond erbij :D Zoon zegt dan 'neeeeee, niet singehhh!!' ;) Blijkbaar hebben we geen talent.
    Dansen doet hij altijd mee, hij danst dan net zoals Mr. Bean :D

8. 2jees

2jees Niet meer actief

Mwah, niet vaak. Mijn man is vaak erg in zichzelf gekeerd door de stress :(

Zelf deed ik vaak zo gek met n zussen maar manlief is dat hélemaal niet gewend, schiet niet snel uit zn slof zeg maar ;) (Aaarg...)

9. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Nou dat is alleen maar fijn toch :D Iemand die snel uit zijn slof schiet word snel heel boos om iets kleins ;)

OT: jahoor. We stoeien vaak. Of nouja, mijn man zit mij te klieren door mij de hele tijd met zijn vinger te prikken en te knijpen enz. En als ik dan een gek dansje maak omdat hij me pijn heeft gedaan of gekke kreten maak ligt mijn zoontje helemaal in een deuk.

Oja, en heel dom praten tegen elkaar, met accentjes of rare woorden enzo.

Ik denk dat op 1 staat: elkaar laten schrikken :p;) Hoe vaak we beide niet achter de koelkast, achter het gordijn, in een hoekje, enz. hebben gestaan om elkaar te laten schrikken.

10. 2jees

2jees Niet meer actief

Haha ja ik wist niet hoe ik het omschrijven moest, uit de BAND moest het zijn.

11. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe

Hahaha dat hebben wij ook vaak! Heerlijk, lekker gek doen samen :D

12. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ojee ik dacht dat wij de enige waren.. keihard zingen in de auto en hoe valser hoe beter:p
    Heel zielig praten tegen elkaar. En vooral elkaar opjagen door het huis is favoriet hier;)

13. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik vind niet dat dat gek is :) Gewoon lol maken, in een relatie hoort dat zo vind ik.

14. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    haha wij zijn ook prettig gestoord!

Gekke dansjes doen of gek tegen elkaar praten en duetjes samen in de auto zingen en dan heel serieus doen alsof het super mooi is en we ons inschrijven voor de voice!

Of hij maakt grapjes over dingen die eigenlijk niet kunnen, waardoor ik dan wil zeggen dat het niet netjes is maar meestal in de lach schiet. Het is dan grof maar moet toch lachen ;)

Denk ook vaak genoeg; wij sporen echt niet!! :D

15. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Hahaha ja wat dat betreft jutten we elkaar ook nog eens lekker op.

Keihard meezingen in de auto, zwaaien naar willekeurige mensen..

Bij de 20 weken echo moest ik op handen en knieen gaan zitten omdat de baby net ff niet goed lag en dus hopelijk wilde gaan draaien. Terwijl ik daar op mn allerbest lig en de vk heel serieus papieren invult gauw in mn kont knijpen of mn borsten even gauw vastpakken.

Soms denk ik wel eens dat mensen moeten denken dat wij niet lekker zijn hahahaha. Ik vind het zelf altijd super om dat soort stelletjes te zien samen!

16. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Haha wij hebben zo'n spelletje, als iemand opstaat van de bank een tik op de kont haha. Ik ben er vrij goed in en ontwijk hem vaak, vriend vergeet het nog wel eens.

Ojaaa ik laat mijn vriend ook vaak schrikken. Als hij uit de douche komt en ik sta dan voor de deur te wachten. Hij schrikt heeeeel snel!

17. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Hier ook regelmatig een gekkigheidje. Dansen, zingen, tikkertje. Met mooi weer in de tuin heeft een van ons nog wel eens een nat pak.
    Zo vind ik het grappig om met een waterpistooltje de sigaret van manlief uit te schieten. Ik richt alleen niet zo goed, waarna man natuurlijk wraak moet nemen. Haha.
    Man gaat regelmatig dansend door het huis heen met de hond in zijn armen. Die trekt dan echt zo'n kop van:" nee he, niet weer..."
    Dochter vindt onze uitspattingen geweldig en wil altijd gelijk meedoen, haha.
    Zij is zelf trouwens ook vaak slachtoffer van onze plagerijen en inmiddels behoorlijk gehard.

18. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Heerlijk om te lezen hoe "gek" jullie samen met jullie partner doen, ik denk af en toe echt "wij sporen echt niet" maar dat blijkt gelukkig heel "normaal" te zijn haha.

19. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

hahahaha heerlijk zo gek doen :D

hier ben ik ml wel eens in de jumbo achterna gegaan met zo n grote vacuüm verpakte complete makreel :D
    Dikke lol en andere mensen die daar toevallig rondliepen ook hahaha

20. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.309
    36.175
    113
    Hier ook hoor, niet elke dag, maar af en toe. Kussengevechten, voedselgevechten (dat is echt uitzonderlijk) en lekker gek dansen.

Deel Deze Pagina