Welke lippenbalsem?

Discussie in 'De lounge' gestart door All Mine, 20 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Ook ik vind Blistex het beste werken. Heb een potje en een stick. Heb veel dingen geprobeerd, maar het meeste bleef een paar minuten zitten en was er daarna weer af. Blistex blijft heel lang zitten. :)

2. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Deze inderdaad! Overdag Blistex (het blauwe potje), en 's nachts voor het slapen gaan standaard een dikke laag vaseline. Dit kan dan de hele nacht intrekken. Als ik dat niet doe, heb ik binnen no-time weer vellen op mijn lippen staan.

3. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Voor onderweg heb ik purol stick. Maar thuis pak ik altijd vaseline. Werkt veel beter. Maar ik smeer niet de hele dag, niet eens elke dag. Wat je al zei, je lippen wennen er aan. Ik zelf krijg droge lippen als ik te weinig drink. Of van de cv als t buiten weer kouder wordt.

4. Imensa

Imensa Niet meer actief

Ik smeer bij kapotte lippen altijd voor ik ga slapen een dikke laag uierzalf.
    Ben er dan ook altijd weer snel van af

5. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Het is overigens een fabel dat je lippen verslaafd raken aan lippenbalsem. Lippen hebben namelijk nauwelijks talgklieren. Je lippen worden dan ook niet droger als je vaker smeert met balsem.

Wel kan het een gewoonte worden om je lippen steeds in te smeren, zodat je geestelijk verslaafd raakt. Zeker als je ook nog vaak likt over je lippen, want speeksel droogt de lippen wel snel uit. (Is lippenbalsem verslavend? | RTL Nieuws)

6. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    De blauwe labello :)

7. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.275
    2.035
    113
    Ik ook!

8. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    Creme de rose van dior.. de prijs is belachelijk maar het is echt de beste lippenbalsem die ik ooit gebruikt heb :) 1x smeren 's avonds en de volgende ochtend zijn mn lippen zo zacht als baby billetjes en dat blijft dan ook zo l!

Werkt ook fijn als basis onder matte lippenstift:)

9. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ik was ook echt verslaafd aan labello, ik werd echt gek als ik het niet bij me had en rende naar de dichtsbijzijnde winkel. Was eigenlijk best sneu :) Ik ben cold turkey afgekickt door alleen nog maar pure vaseline te gebruiken, gewoon zon grote pot. Eerst sleepte ik die overal mee naartoe, maar nu heb ik er genoeg aan als ik m'n lippen insmeer voor het slapen gaan en sochtends. Heb echt zachte lippen en heb het niet meer echt nodig. Echt stoppen met die labello enzo, het is echt troep!

10. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Hier ook zo,werkt altijd nog het beste en heb veel geprobeerd. Voor in de winter heb ik een klein potje voor in mijn tas.

11. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

21 dec 2013
    1.805
    655
    113
    Purol of het potje van blistex.

12. Brusje10

Brusje10 Actief lid

10 jun 2013
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze heb ik ook idd. Je merkt het verschik met de sticks waar volgens mij meer parafine in zit, die 'glijden' wat meer maar helpen veel minder. En het potje van Blistex idd. Het wonderpotje van Oriflame is ook lekker maar die gaat na verloop van tijd stinken vind ik.

Ik heb ook ooit de blauwe van het kruidvat eigen merk gehad, die is ook fijn.

13. rums

rums Niet meer actief

Die van de Rituals. Paar keer smeren en kapotte lippen genezen snel.

14. Wollywell

Wollywell Bekend lid

31 okt 2010
    547
    0
    16
    Zuid-Holland
    Gewone uierzalf

15. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    #35 pepe, 20 apr 2014
    Laatst bewerkt: 20 apr 2014
    Heb je ook een blauw potje? Die bedoel ik niet. Ik bedoel het wit kleurige potje met groene letters. Heb ook die blauwe roller maar die is lang niet zo goed als het potje. Voorheen had je dus ook die van het potje in een roller....

Wat ik trouwens ook wel eens erop smeer, als ik echt scheurtjes heb, de tube van purelan ( tepelzalf) Dat werkt ook als een tierelier.

16. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Nutrimetics! Na 1x smeren op schrale lippen is het over! :)

17. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Enige echte voor mij: Cacao butter stick van The body shop.

18. Amare

Amare Niet meer actief

19. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Ik heb de stick van chi, een groene, hij stinkt maar helpt erg goed.. Ik doe al 5jaar met mijn stickje. 1dag smeren en weer weken geen last.. Als ik droge lippen heb is het altijd in een dag/nacht weer over.

20. Lady K

Lady K Bekend lid

7 aug 2009
    652
    0
    0
    Purol uit het blikje en burt's bees

Deel Deze Pagina