Ook ik vind Blistex het beste werken. Heb een potje en een stick. Heb veel dingen geprobeerd, maar het meeste bleef een paar minuten zitten en was er daarna weer af. Blistex blijft heel lang zitten.
Deze inderdaad! Overdag Blistex (het blauwe potje), en 's nachts voor het slapen gaan standaard een dikke laag vaseline. Dit kan dan de hele nacht intrekken. Als ik dat niet doe, heb ik binnen no-time weer vellen op mijn lippen staan.
Voor onderweg heb ik purol stick. Maar thuis pak ik altijd vaseline. Werkt veel beter. Maar ik smeer niet de hele dag, niet eens elke dag. Wat je al zei, je lippen wennen er aan. Ik zelf krijg droge lippen als ik te weinig drink. Of van de cv als t buiten weer kouder wordt.
Ik smeer bij kapotte lippen altijd voor ik ga slapen een dikke laag uierzalf. Ben er dan ook altijd weer snel van af
Het is overigens een fabel dat je lippen verslaafd raken aan lippenbalsem. Lippen hebben namelijk nauwelijks talgklieren. Je lippen worden dan ook niet droger als je vaker smeert met balsem. Wel kan het een gewoonte worden om je lippen steeds in te smeren, zodat je geestelijk verslaafd raakt. Zeker als je ook nog vaak likt over je lippen, want speeksel droogt de lippen wel snel uit. (Is lippenbalsem verslavend? | RTL Nieuws)
Creme de rose van dior.. de prijs is belachelijk maar het is echt de beste lippenbalsem die ik ooit gebruikt heb 1x smeren 's avonds en de volgende ochtend zijn mn lippen zo zacht als baby billetjes en dat blijft dan ook zo l! Werkt ook fijn als basis onder matte lippenstift
Ik was ook echt verslaafd aan labello, ik werd echt gek als ik het niet bij me had en rende naar de dichtsbijzijnde winkel. Was eigenlijk best sneu Ik ben cold turkey afgekickt door alleen nog maar pure vaseline te gebruiken, gewoon zon grote pot. Eerst sleepte ik die overal mee naartoe, maar nu heb ik er genoeg aan als ik m'n lippen insmeer voor het slapen gaan en sochtends. Heb echt zachte lippen en heb het niet meer echt nodig. Echt stoppen met die labello enzo, het is echt troep!
Hier ook zo,werkt altijd nog het beste en heb veel geprobeerd. Voor in de winter heb ik een klein potje voor in mijn tas.
Deze heb ik ook idd. Je merkt het verschik met de sticks waar volgens mij meer parafine in zit, die 'glijden' wat meer maar helpen veel minder. En het potje van Blistex idd. Het wonderpotje van Oriflame is ook lekker maar die gaat na verloop van tijd stinken vind ik. Ik heb ook ooit de blauwe van het kruidvat eigen merk gehad, die is ook fijn.
Heb je ook een blauw potje? Die bedoel ik niet. Ik bedoel het wit kleurige potje met groene letters. Heb ook die blauwe roller maar die is lang niet zo goed als het potje. Voorheen had je dus ook die van het potje in een roller.... Wat ik trouwens ook wel eens erop smeer, als ik echt scheurtjes heb, de tube van purelan ( tepelzalf) Dat werkt ook als een tierelier.
Ik heb de stick van chi, een groene, hij stinkt maar helpt erg goed.. Ik doe al 5jaar met mijn stickje. 1dag smeren en weer weken geen last.. Als ik droge lippen heb is het altijd in een dag/nacht weer over.