Je bedoelt zo'n klein tasje waar alleen 2 luiers en billendoekjes in passen? Neuh... Ik heb in mijn eigen tas dat gewoon los er in zitten en in de luiertas zitten genoeg vakjes. Misschien als je veel verschillende tassen gebruikt, dat het handig is om steeds over te leggen in een andere tas?
Heb er laatst een bij het kruitvat gekocht en moet zeggen dat ik het wel makkelijk vind. Er passen 5 - 6 luiers en een pakje billendoekjes in. Vind het wel makkelijk om alles bij elkaar te hebben.
Nee, lijkt me totaal overbodig. Je hebt toch al je luiertas, waar ook slabber, schone body, een rammelaar oid inzitten?
ik vind ideaal. ik gebruik het vooral als ik even wegga, even naar de intratuin of zoiets. ik heb er een in de auto liggen en ik heb er een in de tas. mijn beide zoons passen in maat 4, dus die zitten erin. Ik vind erg handig, om toch iets bij je te hebben en geen grote tas mee te hoeven nemen.
Ik vind het wel handig, die grote luiertas sleep ik echt nooit mee sinds Irem wat ouder is....en als ik dat luieretui meeneem weet ik zeker dat ik en luiers en doekjes mee heb.
Ik vindt het wel handig. Ik heb er ook 1 in de auto liggen en 1 in het tasje onder m'n wandelwagen. paar luiers, pakje met doekjes en een klein potje/tube creme. ik ga niet continu met een luiertas lopen slepen. die gaat alleen mee als ik echt een hele dag op stap ben.
In het begin heerlijk netjes geordend Was het nog maar zo Overal een leuk tasje/zakje voor. Nu na twee jaar de 2 hoognodige dingen; luiers en billendoekjes, in mijn gewone tas gegooid, zodat we gelijk kunnen gaan
Ik heb 'm laatst bij de kruidvat gekocht en vind het ideaal. Ben erg geordend. En dan is het reuze handig!
Ons zoontje is 2 jaar oud en ik sleep altijd de verzorgingstas overal mee naar toe. Die zit standaard vol luiers en doekjes, verschoningen en slabbers. Ons zoontje heeft een nog niet geopereerde schisis gr 3 (open lipje kaakje en gehemelte) en kwijlt echt super veel. Ik verschoon om de paar uur zijn bandanas, die heb ik dus in de tas, er zitten ook veel slabbers in omdat hij door de schisis veel morst met drinken en eten. Ook heeft hij vaak dat de ontlasting door de broekspijpjes naar beneden kruipt of omhoog en ik ga nooit meer weg zonder schone kleertjes. Tevens zitten er zakjes in voor vieze kleren, natte bandanas en slabbers en voor de vieze luiers. Dan heb ik ook voor hem altijd nog zijn flessen bij omdat hij door die schisis niet gewoon uit een bekertje kan drinken. Die tas staat altijd klaar, en ik heb voor mijn eigen dingen een vakje vrij gehouden in die tas. Dus de verzorgingstas is onze tovertas met alles wat we nodig hebben erin. Omdat hij in november geopereerd gaat worden en we vaak in het ziekenhuis zijn ivm voorbereiden op de operatie zit er ook vaak zijn boterhammetjes in, rijstwafels, fruit... Ik ga nooit zonder die tas de deur uit ))
Vind het wel een handig ding. Inderdaad om erbij te hebben. Er ligt nu in de auto zo'n ding, altijd fijn om te weten dat ik dan altijd luiers&doekjes mee heb. Ik heb een grote luiertas, maar die gaat nu alleen nog mee naar oma (is daar een hele dag). Daarin ook extra kleertjes, etc. Ik heb ook nog een luiertas van de Ikea. Als je dat ding uitvouwt heb je meteen een matje om op te liggen. Daar zitten ook een paar luiers en doekjes in. Verder kan er dan nog een koekje, beker, portemonnee en telefoon in. Die nemen we ook vaak mee als we ergens heen gaan op de fiets. Eigenlijk gebruiken we de echte luiertas bijna nooit meer....