Hoi, Vraag me af hoe je de wandelwagenbekleding kunt schoonmaken als er vlekken op zitten? Ik wil dasty erop spuiten, en dan met een sponsje de vlekjes goed eruit schrobben, maar dat lijkt me een hoop werk. Iemand een makkelijke manier? Groet
ja, ik ook (tweedehands gekocht). maar de echte inzet voor de wagen kun je toch niet in de machine stoppen (is een groot, star ding)? dat heb ik in ieder geval met de stoomreiniger gedaan. ook de kap en de wieg etc.
Hier ook de stoomreiniger gebruikt voor het zitgedeelte, en helemaal schoon daarna! De wagenbak zaten maar een paar kleine vlekjes op en die heb ik met een sopje gedaan, gewoon beetje shampoo en lauwwarm water.
Ben erg blij met dit topic,vroeg het me namelijk al af. heb een hond, en als die in de sloot is geweest wil hij zich nog wel eens naast de wagen uitschudden.
bij ons kan je ook de hele bekleding verwijderen en wassen, heb het nog niet geprobeerd daar ons meisje nog niet geboren is
Op de hand wassen ( in bad ) ?! Tip, ik haalde vieze vlekken er altijd uit door direct een billen/mond-doekje over de vlek te halen die mijn kids maakte in de bekleding van de wagen/buggy. (Deze heb je altijd bij je.) Het zijn echt super vlekkenverwijderingsdoekjes.