Welke loopauto voor onze 1 jarige dochter?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by chantal26, Jul 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Nog een paar weekjes en dan wordt ons kleine meisje alweer 1 jaar.
    Poeh wat gaat het toch snel.

We willen haar een leuke loopauto geven, onze oudste heeft er ook altijd eentje gehad, maar daar heeft ze zoveel mee gedaan dat die zijn beste tijd wel heeft gehad.
    We willen het liefste een knal roze.
    Maar nu vroeg ik me af, welke loopauto raden jullie mij aan?

2. miis

miis VIP lid

May 8, 2012
    5,229
    1
    0
    ik had al loopautos in huis ( winnie the pooh is erg leuk met allerlei activity dingen en muziekjes enz)

maar wij hebben de puky loopfiets (4 wieler) gegeven ..nou echt een succes!!!

3. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

Aug 20, 2012
    4,244
    681
    113
    Oh kan jou zoon al op de puky loopfiets? ik heb die ook nog in de doos staan maar dacht dat me dochter er nu nog te klein voor is.. maar jou zoon is nu 13 maanden toch?

4. miis

miis VIP lid

May 8, 2012
    5,229
    1
    0
    ja klopt, die 4 wieler dan heh, is natuurlijk zelfde principe als loopauto, met de beentjes ...alleen het sturen moet ie natuurlijk onder de knie krijgen, maar hij gaat gewoon lekker voor en achteruit steeds...sinds deze week begrijpt hij heo hij van de woonkamer de gang in komt...dus het gaat steeds beter en snel ook vind ik!

Maar hij had de loopauto ook al door vanaf 10/11 mnd ofzo...en mijn oudste begreep een loopauto pas richting 1,5jr joh...dus echt verschil!
    Oudste heeft sinds zn 2e verjaardag trouwens de gewone puky loopfiets ook een echte hit!

Maar ik zou het gewoon lekker uit de doos halen en je dochter al kennis laten maken!...tip; trek dr wel iets van schoentjes aan, in het begin wanneer ze het nog niet helemaal door hebben kunnen die teentjes soms onder het wiel komen..

5. Mamalin83

Mamalin83 Bekend lid

Dec 2, 2012
    814
    0
    16
    Een Big Bobby Car, die heb je ook in het roze (een gewone roze en eentje met Hello Kitty). Stoer en degelijk!

6. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

7. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

Jan 1, 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Puky loopauto. Stoer, degelijk en kunnen ze lang mee vooruit. Nichtje van 7 rijd er nog op. Mijn zoontje heeft korte beentjes dus duurde even voor hij er goed zelf op kon rijden. We hebben er twee. Een voor binnen en een voor buiten. Buiten gaat ie er heel hard op. Kan hem zelf lopend niet bijhouden :)

8. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

Aug 20, 2012
    4,244
    681
    113
    Nou dan zullen we die eens gaan uitpakken inderdaad!

9. brownielover

brownielover VIP lid

Mar 9, 2009
    8,149
    3,026
    113
    Nederland
  10. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Die van mij ook. :D

11. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

Jul 4, 2011
    2,225
    2
    0
    Ik weet niet in welke kleuren de vw beetle zijn maar die is ook echt leuk. Wij hebben die en omdat die wat groter is kan hij er ook lang op rijden.

12. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38

Share This Page