Welke loopauto?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Cindy81, 20 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Ons zoontje wordt over 2 maanden een jaar en opa en oma willen graag een loopauto geven.

Nou vind ik sommige loopauto's er nogal klein uitzien en ben ik bang dat ons zoontje er eind van het jaar alweer is uitgegroeid (hij is nogal lang). Of valt dat wel mee? Hoe lang kunnen ze met een loopauto spelen?

Ik wil namelijk wel dat hij iets van opa en oma krijgt waar hij een tijd mee vooruit kan en niet iets wat (bij wijze van) na 3 maanden alweer niks staat te doen.

Welke is nou echt leuk en aan te raden? Ben benieuwd!

2. Jib

Jib Actief lid

15 jan 2011
    141
    0
    0
    Hoi

wij hadden voor mijn zoontje zijn 1e verjaardag een loopauto van het merk Puky gekocht. Net als jij wilde wij een stevige loopauto waar hij een tijd mee kan doen.
    Deze auto voldoet hieraan, daarnaast zitten er zachte comfort wielen op die de vloer niet beschadigen. Mijn beide nichtjes van 6 jaar zitten en rijden er ook nog op. Hij is nu nog steeds helemaal gek van zijn auto!

3. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Wij hebben een vw beetle. Erg leuk en onze zoon kan er nu sinds een weekje zelf op en af. En iets in zijn achteruit. Ik denk dat hij hier wel even mee kan doen omdat hij niet heel klein is.

4. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Sofietje, wat een schatje! Leuke auto ook.

En die van Puky heb ik effe opgezocht en die zijn ook wel erg stoer.

Maar zo te horen, hoef ik niet bang te zijn, dat ik met de kerst op zoek moet naar iets anders, omdat hij er is uitgegroeid.

We zaten zelf ook nog te denken aan de 3 in 1 zebra van Vtech, maar deze is overal uitverkocht.

Maar goed we hebben dan ook nog effe....

5. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij hebben er pas nog eentje gekocht bij de intertoys.
    Was daar toen in de aanbieding.
    Ze hadden een roze/groene versie en een gele/ blauwe versie.
    Wij hebben de gele/ blauwe versie gekocht.

Mijn ouders hebben ook een simpele loop auto en daar stapt ie zo mee weg.

Maar deze bleek een stuk hoger te zijn en hij kan nog net niet goed met voetjes op de grond zetten zodat hij genoeg kracht kan zetten om zichzelf ermee af te duwen.
    Onze zoon word over 3 maanden 2 en is nu zo'n 84 cm.

Dus ik verwacht dat ie met deze nog een behoorlijke tijd plezier van dit ding gaat hebben.

6. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hier ook vw beetle voor haar eerste verjaardag.

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier Puky, ze zitten er beide dagelijks op.

8. Blond88

Blond88 Actief lid

16 feb 2011
    481
    27
    28
    image.jpg

Wij hebben deze. T. Is er helemaal happy mee :)

9. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
  10. Mellbee

Mellbee Actief lid

28 aug 2012
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een mini tractor John Deere lookalike gekocht. Ik was helemaal verkocht toen ik hem zag en heb helemaal niet gekeken of ie überhaupt wel handig/goed was...:D Later bleek 'ie dat gelukkig wel. Ik kan niet wachten totdat zl erop kan, lijkt me erg leuk!
    Hij is overigens van Rolly Toys.
    Dit is hem:

n_a068349_001[1].jpg

11. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    wij hebben de 4 wieler van puky ( oudste heeft daarvan de loopfiets, ben er echt blij mee, super ding)

hij raced nu al op zo'n plastic loopautootje (15 euro bartsmit) van zn broer...en hij vind het geweldig!

12. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Hier een 3 in 1 zebra. Zitting omhoog en het is een loopwagen waar ze achter leren lopen, zitje naar beneden en ze kunnen erop en rond scheuren. Zitting naar voren en het is een step. Met geluidjes en lichtjes.

13. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Wij hebben een lekkere goedkope. €15,-
    Hij is wat klein. Maar ze speelt er goed mee.

14. angel229

angel229 Niet meer actief

Heb een roze van Puky (baby born variant geloof ik).
    Heel fijn ding, stevig, zachte wielen. Hebben hem een maandje denk ik nu. S. is er heel handig mee en helemaal verliefd op haar 'ootoo'! Daarvoor had ze al een loopfiets waar ze de kamer mee door racete.

15. Blond88

Blond88 Actief lid

16 feb 2011
    481
    27
    28
    Staat idd erg leuk in de woonkamer ;) Maar buiten dat vind T. z'n auto helemaal geweldig!

16. Dexie

Dexie Actief lid

9 nov 2012
    139
    0
    0
    Hier een loopauto gekregen van BMW. Een zwart met oranje zitje. Voordeel is dat hij rubberen banden heeft ipv plastic dus dreunt niet zo door naar onze onderburen en het heeft een rubberen zitje.

Deel Deze Pagina