We willen graag een loopfiets kopen voor onze dochter. Wat is een goed merk en waar kan ik deze kopen? Bedankt!
Wij hebben de BMX Strider. Prachtig fietsje. Wij hebben de gele, maar hij is ook in het roze. Ze kunnen erop van 12 maanden tot +/- 5 jaar. Dat is natuurlijk ideaal EN hij is super licht
hier ook de puky gekregen van zn 2e verjaardag. wel de 3+ versie met goede banden! hij kan nu met zn tenen aan de grond maar heeft het evenwicht nog niet. maar samen met ons rond rijden is een groot succes (alleen is mn rug er niet zo blij mee) maar ik denk/verwacht dat hij volgend jaar zomer goed op rond kan! en dan kan hij er nog lang mee vooruit! en die dingen zijn niet kapot te krijgen zeggen ze!
Wij hebben ook de strider loopfiets. Ideaal ding en heerlijk licht voor als ze niet meer willen fietsen en mama of papa moet tillen Onze zoon heeft m gekregen voor zijn tweede verjaardag, is er helemaal blij mee. Ohja besteld via internet hun eigen site en de volgende dag in huis.
Hier hebben beide kinderen een puky. De oudste een tweedehands en de jongste heeft hem op zijn verjaardag gekregen van mijn ouders, ik weet niet waar die is gekocht.
Eerst een houten gehad, nu hebben beide kids een puky. Niet die kleine, maar de iets grotere. Superfijn!!! Beiden op mp gekocht.
De Puky voor 3+, gekocht bij bol.com. Dochter heeft hem gekregen voor haar 2e verjaardag en met 26 maanden reed ze er prima op. Ze kan heel goed met haar voeten bij de grond en gaat echt hard.