Smartmax.... leuk?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door sidmick, 30 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Ik heb zelf echt helemaal niets met bouwspeelgoed. Duplo kunstwerken zoek ik op op google, treinbanen zijn steeds hetzelfde rondje, kapla stapel ik enkel op elkaar. Ik kan daarom ook echt niet goed inschatten en oordelen of iets leuk is. Nu zag ik smartmax voorbij komen en vroeg me af of dit iets was voor mij zoon (in febr 3). Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

2. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Dee vind leuke qua vormgeving en wat je mee kan
    MAGFORMERS!
    Geen idee of het voor 3 jaar leuk is maar ik denk het wel.
    Ze hebben verschillende leeftijdscategorie geloof ik

Kapla zou ik ook saai vinden;)
    Quaa bouwen/rolspel kan je kijken grimms speelgoed bijv die hebben dieverse dingen. Dat kan je combineren met collecta/schleich dieren etc.

3. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    Ik wilde net dezelfde vraag stellen!

Het lijkt mij persoonlijk echt hééél leuk, maar ik vind alles om te bouwen wel leuk :D

Ik zou het graag kopen , maar omdat het vrij duur is, wil ik wel graag wat ervaringen horen!

Dus ik lees mee.

4. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Hier is het een succes, en op de PSZ waar m'n dochter zit wordt er ook dagelijks mee gespeeld. Wij hebben overigens twee basisdozen gekocht, omdat we aan 1 eigenlijk niet genoeg hadden. Hoe meer, hoe leuker het wordt. Dus voor je eraan begint wel realiseren dat het een dure hobby is, haha. Er is ook nog wel merkloos Smartmax, iets goedkoper. Maar ben de naam daarvan even kwijt...

5. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hier is smartmax ook een succes. We hebben inmiddels al een redelijke bak vol. Enige nadeel is dat na het spelen de ballen overal (onder de bank en verwarming) liggen. :D

6. Storm

Storm Niet meer actief

Supermaxi en Geomag. Maar die eerste is heeft kleinere ballen veel dunnere staven. Vind ik smartmax een stuk leuker en robuuster.
    Maar ik geloof dat ik hier in huis de grootste fan ben van smartmax. Mijn dochter speelt er ook wel mee en het is heel leuk om uit te vogelen wat allemaal magnetisch is.
    Wij willen er graag wat buizen, bochten en voertuigen bij hebben om het wat interessanter te maken.
    Het is ook wel heel leuk om letters en cijfers te maken of andere 2d vormen. Maar als je echt wat wilt, is een basisdoos niet genoeg.

7. tuc

tuc Niet meer actief

Ik ben altijd zo blij met de topics die je opent. Mijn zoontje is een jaar jonger en zie dat soort spul ook allemaal. Het lijkt mij geweldig maar geen ervaring dus.

8. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Heel leuk! Onze zoon heeft vorig jaar met kerst een basisdoos gekregen, maar dit is eigenlijk te weinig. Ik denk dat we er dit jaar nog maar zo een doos bijkopen.

Ik vind het alleen zo jammer dat het zo duur is.

9. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Hier is het niet echt een hit.
    De oudste heeft het voor zijn verjaardag gekregen toen hij 1 werd
    een aantal gekleurde staven en een pakje balletjes.
    Het was leuk om werking van magneten te leren, maar dat was het dan ook wel.
    De jongste heeft het nu een beetje ontdekt, maar ik denk dat ook hij er niet lang mee zal spelen. Hij is vooral heel druk met duplo blokjes nu hij ze kan vast en losmaken.

10. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Hier ook een fan van Smartmax.
    Mijn zoon heeft het voor zijn tweede verjaardag gekregen.
    Wij hadden het gevraagd voor zijn verjaardag, je hebt doosjes van 12 euro, tot zo gek als je het zelf wilt maken.
    Hier een aardige bak vol met auto's ballen extra staven enzv. Toevallig de laatste dagen zijn we er weer druk mee.
    Het blijft leuk voor jong en oud, en erg leerzaam vinden wij

11. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Maar ehm, wat doen jullie ermee? Gewoon je fantasie los en.bouwen?

12. frommel86

frommel86 Actief lid

16 dec 2011
    483
    0
    16
    ook hier een grote hit!!

Deel Deze Pagina