Ik ben zondag in de buurt voor de verjaardag van mijn broertje en het kwam in mij op misschien aansluitend daarheen te gaan, iemand ervaring met een bijna-kleuter?
Ligt aan je kind, maar volgens mij is die van jou net zo slim, geïnteresseerd en bijdehand als die van mij (zelfde leeftijd) en dan is het heel leuk. En het is ook maar wat je er zelf van kan maken. Hoe leuk kan je zelf verhaaltjes vertellen bij wat je ziet, en hoe goed kun je je kind uitdagen te vertellen en na te denken over wat ie ziet? Dat helpt ook
Nouja wellicht dat niet elke bijna-kleuter het leuk vind maar er is enorm veel te zien, je kunt er zelf ook wat dingetjes doen. Alleen al alle opgezette dieren en skeletten zijn volgens mij al leuk voor bijna-kleuters. Ik zou ook niet te lang bij je broer blijven.. Je bent er zo een behoorlijke tijd zoet
Wij gaan er ook graag heen omdat onze zoon van 2,5 het geweldig vindt. Gewoon doen, hij zal er zijn ogen uitkijken. Vergeet ook de vierde (?) verdieping niet, daar kun je allerlei spelletjes doen met zintuigen. Veel plezier!
Doen! Wij komen er al met zoon sinds zijn tweede. Er zijn altijd nieuwe themakamers waar je spelletjes kan doen. Sowieso is de basis ook erg leuk en leerzaam! (Mijn zoon vindt naturalis en nemo geweldig, maar geeft niks om een pretpark).
Doen, heel leuk! Wij zijn vorig jaar in december geweest en mijn zoontje heeft het er nu nog steeds over. Voor ons is het ruim een uur rijden, dus niet iets wat we zomaar even doen met een baby erbij. Maar mijn zoontje vraagt bijna wekelijks of nog een keertje naar naatuuuraaalis kunnen