ik zag vandaag vanuit de verte een moeder lopen met een kindje van +- 3jaar, hij zat op een van plastic gemaakte groen/geel achtige traktor (bulldozer??) met zo'n grote scheparm (euhh... hoe noem je dat?) waar de 'echte' zand mee graven bijvoorbeeld. Ik denk dat hij in lengte ongeveer 1 tot 1,5 meter lang was. Had ook trappers, maar je kan er natuurlijk even goed een touw aanhangen voor de kindjes die nog niet echt zelf kunnen fietsen/trappen. Iemand enig idee waar ze die dingen verkopen? Ze was jammergenoeg te ver om te roepen en ik kon er met mijn ukkies ook niet zo snel naar toe rennen om het haar te vragen. Hopelijk heeft iemand een idee waar ik het over heb! groetjes!
ze verkopen ze o.a bij cranenbroek weet niet of er bij jullie in de buurt eentje zit maar dat zou je kunnen vinden op de site www.cranenbroek.nl ook hebben ze ze vaak wel bij de grotere speelgoedzaken intertoys toys 'r' us bartsmit enz
of je kijkt op marktplaats dat kan natuurlijk ook vaak staan daar ook winkels tussen de advertenties die die dingen verkopen wel zoeken bij buitenspeelgoed
vorig jaar met dr verjaardag heeft mijn dohtertje heeft een rode van de Bart Smit met aanhanger ,die is namelijk makkelijk voor de hond)