De kleine boef van mij is wel een waaghals, klimt overal op en doet de raarste dingen soms. Kwa balans denk ik ook wel dat het hem lukt. Ga maar eens kijken op de site voor dealers, want wil hem er eigenlijk wel op zien om er zeker van te zijn dat het te doen is.
Hier de 2e besteld en net binnen. Ik vind 'm aan de kleine kant voor m'n dochter van 90 cm maar zat te twijfelen of de grotere versie niet te groot zou zijn. Volgens m'n man valt het wel mee en houden we 'm gewoon. Ze komt zo uit bed en kan 'm dan even uitproberen. Zadel kan laag en met 2 jaar moet dat wel lukken. Voor haar verjaardag krijgt ze een echte fiets dus als ie dan wat te klein wordt is het niet zo erg, bewaren we 'm voor onze 2e.
Iemand ervaring met deze loopfiets; Loopfiets 3 in 1 Vind hem zo mooi! Mooier en voordeliger als de wishbonebike, maar is hij net zo goed ?
tja ik zie hier dat de kids erg behandig zijn met bv puky. die houten loopfietsen draaien wat grover en als de kids bij elkaar zijn willen ze allemaal de puky en niet de houtenloopfiets. Dat is hier echt laatste keus. maar het is best veel geld, maar hier heeft echt opgebracht, mijn zoon rijd echt dagelijks erop, maar hij gaat ook mee naar het bos, boodschappen doen enz.