Ooooh help. Mijn meid wil dus echt niet blijven liggen. Slaat haar ogen open en is er uit. Bij het ledikant bleef ze wel liggen ( kon ook niet anders ). 's Middags ook problemen met erin blijven liggen voor het slapen. Wie weet DE oplossing? ( terug het ledikant in) Heb al gedacht om de deur op slot te draaien, maar dat vind ik nu ook weer zo...
Steeds weer terugleggen Hier is het ook wel een probleem vooral bij het inslapen, maar dan stop ik hem dus steeds weer terug en op een gegeven moment gaat het wel beter. Is ook wel wennen voor je kindje natuurlijk. Wanneer is het probleem het grootst? Bij het inslapen of bij het doorslapen?
Ja dat heeft Thijmen eigenlijk ook op dezelfde tijdstippen. Als ik het 's ochtends nog belachelijk vroeg vind dan gaat Thijmen toch echt terug met de mededeling dat het nog tijd is om te slapen. En als dat niet werkt gaat ie weer in zijn ledikant (dat staat nog op zijn kamertje). 's Middags gaat hij ook nog vaak naar zijn ledikantje, maar het gaat wel steeds beter.
ik lees ff mee wij willen Teun zijn bed in de zomer gaan ombouwen...heb wel al zo'n ding gekocht tegen het uitvallen, nu in de aanbieding bij de lidl lekker groot en goed koop, dus dna likt het mss eerder dat het nog een ledikant is.... wij hebben wel een haakje op zijn kamer mss dat een idee? kan ze niet de kamer af....
Teun heeft er geen probleem mee, vraagt het zelf, mag hij op het haakje want anders denkt hij dat d ekat erin komt...maar die blijft ver weg hoor....
dacht uit me hoofd 120 cm...heb hem net voor teun zijn bed gehouden die is 140 lanh (doorgroeiledikant) en hij houd dan een klein stukje over
je kan het filiaal ook niet zelf bellen je kan evt het centralenummer bellen en dan vragen waar ze bij jou in d eomgeving te koop zijn....
Heb ik net gedaan, dat kon de vrouw niet vertellen en ze kon ook geen telnr geven. Dus je moet ze echt allemaal langs
oeps dat is balen dan.... succes met zoeken, heb hem hier ook niet naast de deur anders had ik wel ff voor je gekeken of ze ze nog hadden....de aanbieding was van afgelopen maandag
Mmm, lastig ja..! Ik zou ook zeggen: telkens terug leggen. Eenmaal benoemen dat het niet mag, daarna zonder praten terug leggen. Misschien is zo'n bedrekje een idee?
Hmm voor 'sochtends hebben wij gewoon wat speelgoed op de kamer gezet ze kan zelf de kamerdeur niet open maken en gaat dus vanzelf spelen.
nou toevallig vorig weekend een nieuw bed gekocht voor de jongste. een regelrechte ramp! niet alleen omdat ie eruit zou komen nee hij bleef liggen juist! maar s''nachts wel 5x wakker ik heb het 4 dgn aangekeken en elke keer weer hetzelfde verhaal. ik heb gauw dat bed op zolder gelegd en hem weer in zijn eigen ledikantje gedaan. en hij slaapt weer als een prins! hij is bijna 2 ik wacht wel tot hij een jaar of 3 a 4 is hoor.
sophie slaapt in haar nieuwe kamer en IN haar ledikant, gewone bed staat er ook bij. het gaat dus prima.